فروش ایزوگام صادراتی ایزومکس با بهترین کیفیت در کرج : تولید ایزوگام در ایران قدمت حدودا پنجاه ساله دارد که در این مدت طولانی همیشه سعی برآن شده تا کیفیت را به بهترین نحو ممکن در حد استانداردهای جهانی ارتقاء داد. همین تلاش مستمر باعث شده که امروزه بهترین ایزوگام صادراتی را در کشور تولید کرده و در مقابل رقبای خارجی این محصول حرفی برای گفتن داشته باشیم. ایزوگام صادراتی عایق رطوبتی پیش ساخته ای است که به صورت رول های 10 متری با عرض 1 متر و ضخامت 4 میلیمتر تولید می گردد. ایزوگام صادراتی با نصب سریع و راحت و تمیز و زیبا با قیمت مناسب و دوام طولانی با تنوع پوشش خارجی ( فیلم پلی اتیلن- پودر صنعتی و فویل آلومینیوم) تولید می گردد.

فروش ایزوگام صادراتی ایزومکس با بهترین کیفیت در کرج

ایزوگام صادراتی با وزن سبک و با مقاومت فیزیکی فوق العاده در برابر گرما تا 120 درجه سانتی گراد و انعطاف پذیری در سرما تا 5- درجه سانتی گراد تولید و نصب می گردد و در مقابل نفوذپذیری آب %100 مقاوم بوده و پس از نصب در برابر برودت هوا تا 50 درجه زیر صفر به خوبی مقاومت می نماید. ایزوگام صادراتی با دستگاه های مجهز و اتوماتیک زیر نظر متخصصین و طبق استاندارد ملی ایران تولید و پس از کنترل کیفیت به بازار مصرف عرضه می گردد. ایزوگام صادراتی دارای دو لایه تقویت کننده شامل یک لایه تیشو نخ دار پشم شیشه و یک لایه پلی استر سوزنی نبافته و رزین مخصوص پلیمری یا تک لایه اسپانباند می باشد. اما همیشه در وارد بحث صادرات که می شویم اولین گزینه ای که برای رقابت به ذهنمان خطور می کند ورود به بازارهایی است که قبلاً شناخته شده و زحمت زیادی برای بازاریابی ندارد. متاسفانه همین معضل اصلی صادرات کالاهای ایرانی است که به جای بازارسازی و ایجاد بازارهای جدید، این اشتباه همیشگی را تکرار می کنیم و نتیجه همین می شود که بسیاری از شرکت های موجود با ظرفیت بسیار پایین کار می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام صادراتی PUBG ایزوگام صادراتی PUBG, عایق رطوبتی ایزوگام

این ایزوگام ها با توجه شرایط های آب و هوایی مختلف که در نقاط مختلف کشور و وجود دارد ساخته می شوند؛ به همین علت برای عایق بندی کردن سقف خانه ها در هر نقطه از کشور کارایی دارند؛ به همین علت امروزه تلاش شده است تا با ایجاد راه های ارتباطی مختلف امکانی برای خریداران ایجاد شود تا به راحتی بتوانند آنها را تهیه کنند.  بنابراین برای خرید ایزوگام های تبریز خریداران در اقصی نقاط کشور بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق راه های ارتباطی گوناگونی که در سایت فروش ایزوگام صادراتی شاهد آنها خواهند بود، می توانند این ایزوگام ها را در مقدار مورد نظر سفارش دهند تا توسط کادر فروش و در کوتاهترین فاصله زمانی برای آنها ارسال شوند.