بهترین عایق های لوله ای الاستومری جایگزین عایق های قدیمی در کرج : عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند. عایق الاستومری لوله ای بصورت عایق الاستومری لوله ای ساده ،عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می گردد که نوع ساده آن جهت عایق کاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های مختلف برای استفاده در محیط های باز بکار گرفته می شود. عایق لوله ای الاستومری در ضخامت های ۹، ۱۳، ۱۹، ۲۵   میلیمتر قابل عرضه می باشد.

بهترین عایق های لوله ای الاستومری جایگزین عایق های قدیمی در کرج

متخصصین حوزه پلیمر پس از تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیده اند که بخش مهمی از انرژی از طریق لوله ها به هدر می روند. به همین دلیل سالیانی است که مبحث تولید عایقی که بتواند از هدررفت انرژی جلوگیری کند و در مصرف آن بهینه سازی نماید، در صدر مباحث تأسیساتی قرار گرفته است. امروزه عایق لوله ای الاستومری جایگزین عایق های قدیمی مانند عایق پشم سنگ و پشم شیشه گردیده است. ویژگی ها و صفات بارز مثبت فوم الاستومری سبب شده تا این نوع از عایق لوله ای جایگزین بدون رقیب عایق های تولیدی دیگر شود. عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم بسیار انعطاف پذیر و سبک بوده و ساختار سلول بسته ، از آن یک عایق ایده آل ساخته است. عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم جهت کنترل چگالش در لوله‌های آب سرد و خطوط تبرید و برای جلوگیری از کاهش و اتلاف حرارت در سیستم‌های گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم ، جهت عایقکاری سیستم های لوله‌کشی و خطوط لوله انتقال سیالات، گازها و … در فضاهای بیرونی که در معرض تابش مستقیم خورشید هستند استفاده می‌گردد. جهت اطلاع از روش محصول با شماره 09121754110 تماس بگیرید.

[عایق الاستومری لوله عایق الاستومری لوله, فوم عایق کاری الاستومری

ضخامت های عایق حرارتی لوله، که برای صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استفاده قرار می گیرند با هم متفاوت است، اما به عنوان یک قاعده کلی، لوله هایی که در دماهای بسیار بالا کار می کنند جریان گرمای بیشتری دارند و برای صرفه جویی در مصرف انرژی نیازمند عایق هایی با ضخامت بیشتر هستند. محل عبور لوله کشی نیز در انتخاب ضخامت عایق تأثیر گذار است. به عنوان مثال، در بعضی شرایط، ممکن است لوله های گرمایش در یک ساختمان عایق کاری شده نیازی به عایق کاری نداشته باشند، زیرا گرمای “اتلاف شده” (یعنی گرمای انتقال یافته از لوله به هوای اطراف) می تواند “برای گرم کردن” ساختمان مفید باشد، به این ترتیب گرمای “اتلاف شده” در نهایت در سیستم عایق کاری ساختمان به دام می افتد. برعکس، ممکن است چنین لوله هایی عایق کاری شوند تا از گرم شدن بیش از حد یا خنک شدن غیرضروری اتاق هایی که سیستم لوله کشی از آنها عبور می کند جلوگیری شود.