اجرای پرایمرهای زیرسازی ایزوگام در انواع سطح ساختمان : نصب کامل و بدون مشکل ایزوگام به زیرسازی مناسب وابسته است تا چسبندگی و دوام کافی بین ایزوگام و سطح دیوار یا بام وجود داشته باشد و در اثر گرما و سرما و بارش برف و باران ایزوگام از سطح جدا نشود. برای این منظور لازم است تا پیش از نصب ایزوگام بررسی‌های لازم به انجام برسد و اگر سطح مورد نظر کیفیت لازم را ندارد، ابتدا زیرسازی مناسب انجام شود و سپس ایزوگام روی سطح چسبانده شود. پرایمر ایزوگام مایعی است هم بطور مجزا و هم بصورت ترکیب با مواد دیگر برای افزایش کیفیت عایق کاری ایزوگام کاربرد دارد. در گذشته برای آماده سازی پرایمر ایزوگام از حلال بنزین استفاده می‌شد. اما امروزه برای تهیه پرایمر ایزوگام آن را با آب ترکیب کرده و برای زیرسازی نصب ایزوگام استفاده می‌کنند.

اجرای پرایمرهای زیرسازی ایزوگام در انواع سطح ساختمان

برای اجرای پرایمر ایزوگام سطح مورد نظر را از هر گونه گرد و خاک و غبار پاک کرده و سپس با توجه به نوع زیر سازی ترکیب ایجاد شده از پرایمر و مواد دیگر را با کاردک بر روی سطح بصورت یکنواخت کشیده تا تماما از این مواد پوشیده شود. پرایمر ایزوگام مایعی است که به تنهایی یا با ترکیب با مواد دیگر برای بهبود عایق‌کاری ایزوگام مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرایمر ایزوگام در گذشته با استفاده از حلال بنزین مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی انواع جدید پرایمر ایزوگام با آب قابل ترکیب هستند و به آسانی می‌توان آن‌ها را برای زیرسازی ایزوگام یا برای عایق‌کاری بتن مدفون زیر خاک به تنهایی استفاده نمود. همچنین امکان استفاده از چسب ایزوگام هم برای برخی کاربردها وجود دارد. برای استفاده از پرایمر ایزوگام می‌بایست این مایع را روی سطح مورد نظر پخش نمود و حدود ۱۲ ساعت به آن فرصت داد تا به مقدار کافی خشک شود و شرایط برای نصب ایزوگام فراهم گردد. همچنین در شرایط خاص ممکن است از ترکیب پرایمر ایزوگام و ماسه برای آسفالت‌کاری در ابعاد محدود استفاده شود. پرایمر ایزوگام ماده‌ای است تیره رنگ که پس از خشک‌شدن به خوبی کار عایق‌ کاری را انجام می‌دهد و برای برخی محیط‌ها مثل استخرها ممکن است به تنهایی برای عایق‌ کاری مورد استفاده قرار گیرد. پرایمر ایزوگام دوام و توانایی خوبی در مقابل رطوبت دارد و می‌تواند قدرت عایق‌ کاری ایزوگام را به مقدار قابل توجهی بهبود دهد. ایزوگام و پرایمر ایزوگام در کنار هم کمک می‌کنند تا سال‌های طولانی به عایق‌کاری نیاز نداشته باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پرایمر عایق کاری ایزوگام پرایمر عایق کاری ایزوگام, انواع عایق قیری

در حالت کلی جهت کاربرد پرایمر ایزوگام باید این مایع را بر روی سطوح مورد نظر پخش کرده و حدودا 12 ساعت برای خشک شدن این مواد زمان در نظر گرفت. پس از گذشت این مدت زمان شرایط سطح بام و یا قسمت‌های دیگر ساختمان برای نصب ایزوگام فراهم می‌شود.ترکیب پرایمر ایزوگام با ماسه برای آسفالت کاری در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌کیرد.