خرید ایزوگام عایق های آماده ضد نم و رطوبت در گوهردشت : برای اطمینان از آسایش ساکنان خانه در تمام فصول ، ساختمان باید انرژی بیشتری (گرمایش ، تهویه و غیره) مصرف کند، در حالی که عایق بندی حرارتی پشت بام برای محدود کردن تغییرات دما در ساختمان کافی خواهد بود. عایق بندی خوب به محافظت از سقف در برابر شرایط آب و هوایی کمک می کند. بنابراین ماندگاری آن از سقف غیر عایق بیشتر خواهد بود. انجام کارهای عایق حرارتی در پشت بام می تواند به سرعت و در دراز مدت صرفه جویی زیادی را فراهم کند. در واقع ، از دست دادن گرما در حال کاهش است ، نیازهای گرمایشی یا تهویه بسیار کم اهمیت هستند. به لطف یک سقف کاملا عایق بندی شده ، محیط حفظ می شود زیرا برای اطمینان از راحتی ساکنان خانه به انرژی اولیه کمتری نیاز است. 

خرید ایزوگام عایق های آماده ضد نم و رطوبت در گوهردشت

ایزوگام نام تجاری عایق های آماده نم و رطوبت است که در انواع ساختمان ها و محل های مختلف آن ها از جمله سرویس بهداشتی، استخر، حمام، دیوارها و پشت بام ها نصب می‌ شود. این عایق در واقع جایگزین مناسبی برای شیوه سنتی قیرگونی است که از نظر نصب و دوام و ماندگاری مزیت بیشتری نسبت به شیوه قدیمی دارد. ایزوگام شامل ورقه‌ ها و الیافی از جنس پلی استر و آلومینیوم و یا تیشو است که با قیر به هم متصل شده ‌اند. البته در ایزوگام همچنان ماده اصل تشکیل دهنده عایق قیر است. از این نوع عایق ضد رطوبت کردن پی و فونداسیون ساختمان ها و در عایق کردن پشت بام ها، استخرها، کانال های آبیاری، مخازن، سدها و پل ها استفاده می شود. بیشتر ایزوگامی که در عایق بندی مورد استفاده قرار می گیرد یکی از دو نوع پلیمری و یا دمیده (قیر دمیده) است. همان طور که گفته شد هدف از نصب ایزوگام بالا بردن مقاومت در برابر نفوذ رطوبت است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

هزینه ایزوگام پشت بام هزینه ایزوگام پشت بام, انواع عایق رطوبتی بام

از این رو بهترین ایزوگام برای پشت بام به عنوان محلی که همیشه در معرض جمع شدن آب باران است با شیب سطح ارتباط مستقیم خواهد داشت. معمولا مهم ترین مرحله قبل از نصب ایزوگام آماده سازی و شیب دهی مناسب کف به سوی چاهک ها یا ناودان های خروج آب است. بنابراین بهتر است از فروشنده ایزوگام بخواهید در برآورد قیمت ایزوگام مراحل اجرا و هزینه آماده سازی را هم برآورد کند. زیرسازی ممکن است به مصالح ساختمانی مثلا چسب نیاز داشته باشد. در این صورت قیمت چسب ایزوگام نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. پس بهتر است قبل از حضور نصاب ایزوگام اقدام به خریداری مصالح مورد نیاز کنید و در نظر داشته باشید که مصالح بر قیمت روز ایزوگام تاثیرگذار است.