درزگیر دو جزیی بر پایه پلی یورتان بدون حلال جهت عایق بندی درز : درزگیر دو جزیی بر پایه پلی یورتان و بدون حلال است که پس از اختلاط و اجرا در داخل درزهای بتونی و یا آسفالت در محدوده زمانی مشخص، دو جزء با هم واکنش داده و درز را آببندی می نماید. این ماده ضمن اینکه چسبندگی بسیار بالایی به سطوح بتونی وآسفالت دارد، در مقابل دوره های زمانی مکرر انقباض و انبساط بتن به خوبی واکنش نشان داده و کیفیت وکارایی خودرا حفظ می نماید. همچنین این محصول مقاومت شیمیائی خوبی در مقابل حلال های متعارف صنعتی دارد. درزگیرها در بتن باعث حداقل نفوذ مایعات، جامدات و گازها می شود و از بتن در برابر آسیب دیدگی ها، محافظت می کند. در کاربردهای معین، عملکرد ثانویه آنها اصلاح عایق حرارتی و صوتی، تعدیل ارتعاش و جلوگیری از مشکلات غیر منتظره در دوره بهره برداری است .سیستم های حفاظتی درزها شامل عایق کردن ترک خوردگی ها، درزهای انقباض (کنترل)، درزهای انبساطی و درزهای اجرایی است.

درزگیر دو جزیی بر پایه پلی یورتان بدون حلال جهت عایق بندی درز

درز سطوح بتنی باید تمیز و عاری از هرگونه چربی، رطوبت و گرد و غبار باشد. به منظور افزایش چسبندگی درزگیر به سطوح بتونی اعمال یک لایه پرایمر بتن بوسیله قلم مو بر روی سطوح بتنی درز توصیه می گردد، اعمال درزگیر پس از خشک شدن پرایمر از یک ساعت تا حداکثر 24 ساعت امکان پذیر است. این محصول شامل رزین و هاردنر محصول می باشد که با توجه نسبت مقادیر مندرج بر روی ظروف با یکدیگر مخلوط شوند و پس از اختلاط، فام محصول یکنواخت شده و به کمک کاردک مناسب در داخل درزها اعمال گردد. مناسب ترین بازه درجه حرارت محیط برای اعمال درزگیر 35-15 سانتیگراد است. توجه فرمایید پس از اختلاط، حداکثر زمان بهینه برای اعمال درزگیر20 دقیقه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک درزگیری بتن چسب ماستیک درزگیری بتن, عایق کاری با ماستیک ضد حلال

موارد مصرف درزگیر دو جزیی :

  1. -قابل مصرف در درزهای عمودی و افقی.
  2. -درزبندی کانالهای آبرسانی.
  3. -درزبندی پیاده روهای بتنی ، پلها ، سقف ها و آسفالت ها.
  4. -درزهای بین ساختمانهادر پشت بام ها.

درزهای انقباضی معمولاً به صورت دانسته طراحی و اجرا می شود و این درزها ترک خوردگی های ناشی از انقباض بتن (جمع شدگی) را تعدیل و به صورت منظم در می آورد. اغلب درزهایی که کنترلی نامیده می شوند برای کنترل ترک ها در محل های مختلف به کار می روند. در سطوحی که ضعیف هستند یا ابزار برش دهنده، در مقطع بتن معمولاً در مدت 24 ساعت اولیه، درز ایجاد می شود.