قیمت انواع پشم سنگ عایق بندی صوتی و حرارتی در کرج : برای یک عایق بندی خوب و کاهش هزینه های مصرف انرژی شما نیاز به صرف هزینه های گزاف نیستید و تنها با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه می توانید محل زندگی و کار خود را با استفاده از پشم سنگ عایق بندی نموده و ضمن بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه ها، در عدم هدر رفتن منابع طبیعی و ورود هرگونه صدای ناهنجار به درون منزل و دفتر کار خود کمک شایانی بنمائید. محصول پشم شیشه در واقع الیاف معدنی و طبیعی می باشد که ضرری برای سلامت انسان و همچنین برای طبیعت ندارد، نصب آسانی دارد به این صورت که تنها با رعایت نکاتی حتی می توانید خود برای عایق بندی با این محصول کار کنید.

قیمت انواع پشم سنگ عایق بندی صوتی و حرارتی در کرج

این محصولات پشم سنگ با پوشش خارجی یا بدون پوشش تولید می شوند. از ویژگی های پشم سنگ می توان به نصب ساده، خنثی بودن با تمام مصالح مورد استفاده در ساختمان و صنعت، غیر سمی بودن، سازگاری با محیط زیست، مقاوم بودن در برابر آتش، ضریب هدایت حرارتی پایین، قدرت جذب بالای صوت، انتقال صدای کم، اشاره کرد. عایق های پشم سنگ یا پشم معدنی نزدیک به 44% کل عایق های بکار رفته در صنایع مختلف و ساختمان ها را شامل می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی پشم سنگ عایق حرارتی پشم سنگ, انواع عایق حرارتی

  • پشم سنگ فله ای : این نوع عایق صوتی حرارتی بصورت پشم سنگ خام حلاجی شده تولید و به مصرف می رسد و از آن برای پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم استفاده می شود.
  • پشم سنگ لحافی : این نوع عایق پشم سنگ بصورت رولی به بازار ارائه می شود و بسیار انعطاف پذیر می باشد. پشم سنگ لحافی در انواع مختلف بدون روکش و با روکش آلومینیومی و کاغذ کرافت تولید می شود و برای عایق کاری سقف ساختمان ها، سوله ها، دیوارها، سقف های کاذب، کانال های تهویه هوا و سطوح با انحنای کم استفاده می شود.
  •  پشم سنگ پتویی: عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنایع به حساب می آید و عموما جهت عایق کاری ماشین آلات، تجهیزات صنعتی و لوله های با قطر بالا استفاده می شود. در این نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نشده است.
  • پشم سنگ تخته ای: این نوع عایق پشم سنگ یکی از پرکاربردترین محصولات پشم سنگ می باشد، زمینه های کاربردی بسیاری دارد و تقریبا در تمام صنایع از آن استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی در عایق کاری صوتی و حرارتی دیوار، کف و سقف کاربرد فراوانی دارد و صنایع کوره سازی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از مصرف کننده گان عمده این محصول هستند. این محصول در دانسیته و ضخامت های مختلف تولید می شود.
  • پشم سنگ لوله : همانطور که از نام آن پیداست، عایق لوله ای پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های مختلف تولید می شود.