فروش عایق های نانو سیلیکون آب بندی سقف و سطوح ساختمان : امروزه محصولات جدیدی برای ضد آب کردن سقف ساختمان وجود دارد که مشکلی که محصولات قدیمی مانند قیر و ایزوگام با آن روبرو بودند را ندارند. عایق نانو سیلیکون یکی از این محصولات است، استفاده آسان از این محصول و بسیاری از مشتریان آن به مراکز پخش عمده در کشور احتیاج دارند تا استفاده از این محصول گسترده و دسترسی آسان داشته باشد. دوستدار محیط زیست است و به صورت محلول در آب استفاده می شود و VOC آن برای هر متر مربع اعمال شده به طور قابل توجهی کمتر از فناوری مشابه پایه حلالی است. این محصول بر پایه شیمی ارگانو سیلیکون و یک ماده واکنشی است،بنابراین با سطح زیر لایه غیرآلی واکنش داده و پس از انجام واکنش جزیی از ساختار آن می شود به همین دلیل ماندگاری طولانی را فراهم می آورد.

فروش عایق های نانو سیلیکون آب بندی سقف و سطوح ساختمان

دیگر ویژگی بسیار مهم محصول نانو سیلیکون بالا بردن توان مقاومت سطح در برابر سایش ، ضربه و فشار. محصول نانو سیلیکون ترکیب منحصر به فردی دارد که در برابر تخریب ناشی از اشعه فرابنفش خورشید، تغییرات دمایی و بارش مداوم باران مقاوم است و به خاطر قدرت نفوذ ذرات نانو قادر است در برابر فرسایش باد مقاومت کرده و خاصیت آب گریزی را برای بیش از 20 سال حفظ نماید. این محصول بسیار مقرون به صرفه است. عایق نانو و محلول آن غیر قابل اشتعال است و اعمال آن به راحتی با برس، غلتک و اسپری بدون فشارامکان پذیر است.هیچ وسیله یا اقدام ایمنی خاصی برای کاربرد این ماده لازم نیست. یک ساختمان محافظت نشده وقتی در برابر بورانی با سرعت 32 کیلومتر در ساعت قرار گیرد می تواند طی مدت 6 ساعت بیش از 10 لیتر آب به ازای هر متر مربع را جذب نماید. یک سازه بتنی در همین شرایط تقریباً 20 لیتر آب جذب خواهد کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی سیلیکونی عایق رطوبتی سیلیکونی, عایق نانو سیلیکون در کرج

از ویژگی های این عایق به دلیل جزئی بودن و پایه بودن آن در آب، غیر قابل اشتعال، بهداشتی بودن و سازگار بودن با محیط زیست، چسبندگی عالی به سطوح و امکان کاربرد آسان روی سطوح شیب دار و عمودی، انعطاف پذیری و کشش حتی در دما، استفاده از آن آسان است. کم -30 درجه سانتیگراد یا گرمای بالاتر از 120 درجه سانتیگراد، انعکاس نور خورشید و گرما 80-90٪ و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش و جلوگیری از هدر رفتن انرژی ساختمان تا 45٪، پوسته پوسته نشدن و ترک خوردگی و یکپارچگی محصول در شرایط محیطی متفاوت، با کیفیت بالا و خواص نگهداری رنگ در طولانی مدت، نفوذناپذیری و عدم جذب گرد و غبار و خاک و کمک به حفظ یک سطح بسیار جذاب و تمیز، باعث می شود سطح اعمال شده روی آن نفس بکشد، مقاوم در برابر مواد شیمیایی محیطی و گازهای صنعتی در جو، وزن سبک و توانایی راه رفتن روی آن در گرمای تابستان و زمستان سرد، جایگزینی مناسب برای تمام عایق های سنتی، تعمیر آسان در صورت بروز خراش های احتمالی.