نمایندگی چسب های آب‌ بندی قوی پلی یورتان جهت فضای باز : این مدل با داشتن خاصیت‌های فراوان به یکی از ماستیک‌های محبوب بین پیمانکاران تبدیل شده است. کیفیت بالا در کنار داشتن سطحی صاف و نرم موجب درزگیری کامل سطح‌های بتنی و سطوح مشابه می‌شود. البته سطح نرم و صاف دلیل بر کیفیت پایین کار نخواهد بود، چرا که حالت جامد در داخل آن بهترین شکل انجام می‌شود و مشکلی در کیفیت کار آب‌بندی آن قسمت به وجود نخواهد آمد. اگر در یک سطح از ماستیک پلی یورتان استفاده شود، دیگر نیازی به بتونه و صاف‌کاری نیست. این مدل به دلیل کیفیت بالا در فضاهایی مانند پشت بام و حیاط نیز قابل استفاده است.

نمایندگی چسب های آب‌ بندی قوی پلی یورتان جهت فضای باز

از این محصول در فضاهای باز استفاده کنید و دیگر دغدغه‌ای نداشته باشید، چرا که خاصیت آب‌بندی قوی پلی یورتان موجب مقاوم بودن سطح در برابر برف و باران خواهد شد. در بخش‌هایی که دمای فضا خیلی پایین یا بسیار بالا است فقط می‌توان از ماستیک پلی‌یورتان استفاده کرد، به عنوان مثال در بخش‌هایی مانند کانال کولر. اگر از یک نوع دیگر ماستیک برای این فضا استفاده شود، خوردگی روی فلزات رخ می‌دهد. اما با پلی‌یورتان اصلا شاهد چنین مسائلی نخواهید بود. استفاده از این ماستیک به دلیل انعطاف‌پذیری بالا در مکان‌هایی مناسب است که حرکت و لرزش زیادی نیز دارند. اما با وجود تمام این مسائل در فضاهایی که از هر دو جهت طولی و عرضی حرکت زیادی دارند نباید از این نوع استفاده شود. برای این که پلی‌یورتان بهترین سطح عملکردی را از خود نشان دهد، باید یک فشار ثابت روی آن اعمال شود و به صورت یک لایه ضخیم روی سطح ریخته شود. این محصول یک درزگیر پر قدرت یک جزئی ، با بنیان رزین های پلی یورتان می باشـد ،که با جذب رطوبت هوا به حالت فیزیکی جامد الاستیک و انعطاف پذیر تبدیل می شود و برای تعدیل و کنترل حرکت انواع درزها مورد استفاده قرار می گیرد . ماستیک پلی یورتان محصولی آماده مصرف می باشد و به راحتی در درزهای ایجاد شده قابل اجرا می باشد. از درزگیر پلی یورتان جهت تعمیر و مرمت درزها و ترک های سازه ای ، بصورت گسترده استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

 ماستیک پلی یورتان درزگیر ماستیک پلی یورتان درزگیر, اجرای چسب ماستیک بتن

ماستیک پلی یورتان یک چسب بسیار قدرتمند بر پایه رزین های پلی یورتان می باشد ،که پس از اجرا در درز موجب اتصال دائمی و پر شدن درز بصورت موثر خواهد شد . ماستیک پلی یورتان پس از گیرش کاملاََ سخت نخواهد شد و پس از خشک شدن کامل مانند یک لاستیک با خاصیت الاستیسیته بالا و در برابر تنش های سازه ای مقاومت ایده آلی دارد و از هم گسیخته نخواهد شد.