حفاظت از سازه های فولادی و بتنی توسط عایق های پایه حلالی : این محصول پایه حلالی بوده و برای حفاظت سازه های فولادی در برابر حریق بکار می رود و مناسب جهت محیطهای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. این پوشش به هنگام قرار گرفتن در معرض حریق، پف نموده و یک فوم فشرده ضخیم روی سطح ایجاد می نماید. فوم ایجاد شده به عنوان یک لایه عایق عمل نموده و مانع از انتقال حرارت به سطح فولاد می گردد.به منظور بالا بردن مقاومت در برابر حریق و جلوگیری از ریزش سقف ها و ستون های فولادی و تخریب سازه در حین آتش سوزی بکار می رود.

حفاظت از سازه های فولادی و بتنی توسط عایق های پایه حلالی

از این نوع عایق‌ها در عایق‌ کاری بام‌ ها، تراس، بالکن و باغچه‌های روی تراس و …، فوندانسیون، پل، تونل و دور لوله‌های فلزی و بتنی انتقال آب، به صورت رنگ برای نمای ساختمان‌ها و …، استفاده می‌شود. ماستیک ضد حلال نوعی ماستیک گرم ریز یک جزئی بر پایه قطران و پلیمر می باشد که ضمن داشتن خاصیت کشسانی , در مقابل انواع حلال ها و مواد نفتی , بنزین و سوخت هواپیما کاملا مقاوم است. این ماستیک دارای چسبندگی بسیار زیاد به سطح زیر کار بوده و تا چند برابر کش آمده و دوباره به حالت اولیه برمی گردد. ازاین ماده جهت چسباندن قطعاتی که احتیاج به انعطاف در ناحیه اتصال دارند نیز می توان استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش محافظتی آب بند پوشش محافظتی آب بند, انواع عایق ضد حلال

روش مصرف ماستیک ضد حلال :

سطح کار می بایست تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار و ذرات سست و چسبنده باشد و برای ذوب کردن ماستیک از حرارت غیر مستقیم و ظرف مناسب استفاده شود و انتقال حرارت تمام روغن و ماده ذوب شده باید با ترموستات کنترل شود در غیر اینصورت خطر بالا رفتن بیش از حد دما وجود دارد و ممکن است ماده قبل از اجراء به صورت جامد در آید. در صورت در دسترس نبودن دیگ دو جداره می توان از حرارت دادن روغن و کنترل مداوم روی آن و قرار دادن ظرف دیگری درون مخزن روغن و استفاده از حرارت غیر مستقیم ماستیک را به حالت سیال در آوریم . عمل ریختن باید در دمای بالای ۵۰+ درجه سانتیگراد و در موقعیت خشک و بدون باد صورت گیرد . دمای ماستیک ضد حلال باید هنگام ریزش ۱۲۰ درجه سانتیگراد باشد . درزها باید به صورت هم سطح پر شوند و حد تلرانس آن نباید بیشتر از ۳میلیمتر زیر سطح باشد و همچنین می بایست ماستیک طوری ریخته شود که ایجاد حباب هوا نکند جهت اعمال می توان از وسایل مخصوص استفاده نمود.