قیمت نصب و اجرای ایزوگام های عایق بندی رطوبتی در کرج : ایزوگام یک محصول پیش ساخته عایق رطوبتی است که برای عایق نمودن سطوح در برابر نفوذ رطوبت به کار می رود. این عایق جانشین مناسبی برای قیرگونی میباشد که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت. در مورد مشخصات ظاهری آن باید عنوان کنیم که ایزوگام خام در بازار و قبل از نصب به صورت رول ارائه میگردد. ایزوگام دارای طول ده و عرض یک متر است و وزن حدود ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۴ میلیمتر را داراست. مواد تشکیل دهنده ایزوگام، قیر ۶۰/۷۰ صنعتی، مواد پلیمری اتکیک پلی پروپیلن (APP)، لایه پشم شیشه یا تیشو، لایه پلی استر نبافته سوزنی یا ترموباند، پودر تالک و فوئل آلومینیومی است. کیفیت ایزوگام از عوامل تاثیر گذار در عایق کاری رطوبتی است که بایستی در انتخاب آن دقت شود.

قیمت نصب و اجرای ایزوگام های عایق بندی رطوبتی در کرج

تنوع در اقلیم آب و هوایی استان البرز به طوری است که از قسمت های بیابانی در جنوب شروع و تا نواحی نیمه مرطوب و مرطوب در بخش های شمالی ادامه دارد. ارتفاعات البرز نقش بسزایی در شرایط جوی این استان دارد. در فصل های سرد سال بارش ها بر اساس قسمت های شمالی می باشد و از ماههای آبان شروع و تا اردیبهشت ادامه خواهد داشت. دمای هوا برای اجرای ایزوگام باید به گونه ای باشد که مواد پلیمر و قیری ایزوگام چسبندگی لازم را داشته و بهتر به سطح بچسبد. در نتیجه در فصول سرما حرارت بیشتری برای ایجاد حالت چسبناک نیاز است. لازم به ذکر است کیفیت ایزوگام و اجرای آن به جنس عایق و حرفه ای بودن نصاب هم بستگی دارد. با توجه به اهمیت عایق بندی و کارایی ایزوگام توصیه می شود از ایزوگام مرغوب و نصاب با تجربه بهره گرفته شود. درجه حرارت، شرایط آب و هوایی و اطلاعات لازم دیگر روی بدنه بهترین برند ایزوگام در کرج درج شده است که می بایست به آن دقت کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت نصب ایزوگام قیمت نصب ایزوگام, عایق های رطوبتی ایزوگام

محاسبه ی قیمت نصب ایزوگام در کرج، به عوامل زیر بستگی دارد و با توجه به آن ها تعیین می شود:

  1. ممکن است اجرا و نصب ایزوگام در کرج، بدون مصالح یا بالعکس با مصالح صورت گیرد. به طور مثال، تهیه ی ایزوگام توسط شرکت، حمل آن تا محل مورد نظر، جا به جایی وسایل و لوازمی که در پشت بام وجود دارد و پاک سازی سطح، همگی با مصالح به حساب می آیند و هزینه ی آن ها، در نظر گرفته می شود.
  2. در بسیاری موارد، قبل از نصب ایزوگام، خرده کاری و کلی کاری ها وجود دارد. به طور مثال جدا کردن ایزوگام قبلی از سطح مورد نظر، ریختن قیر روی سطح و تکه کاری روی کانال کولر و دیوار ها، همه خرده کاری پیش از نصب ایزوگام به حساب می آید.
  3. در برخی موارد ممکن است سطح، به علت شیب دار بودن یا ناهمواری هایش به شیب بندی یا صاف کردن نیاز داشته باشد؛ که توسط نصاب صورت گرفته و اجرت آن گرفته می شود.
  4. قیمت نصب ایزوگام، براساس متراژ محل و تعداد رول ها در محل مورد نظر، محاسبه می شود.
  5. نوع و برند ایزوگام هم روی قیمت نصب ایزوگام در کرج، تاثیر می گذارد.
  6. با اینکه عوامل گفته شده بر روی قیمت اثر می گذارند؛ اما قیمت نهایی توسط کارشناس مجرب و حرفه ای پس از بازدید و بررسی دقیق مکان مورد نظر، گفته می شود.