انواع عایق الاستومری فومی نسوز و ضد حریق در سراسر کشور : از دهه ۱۹۵۰ میلادی عایق الاستومری شروع به توسعه کرد. روی کار آمدن این عایق و دیگر مواد مبتنی پلیمر نشان دهنده تحولی عظیم در این صنعت بود، یعنی استفاده از مواد طبیعی منسوخ شد و این صنعت به استفاده از مواد شیمیایی روی آورد. کم کم عایق الاستومری شناخته شده تر شد و محبوبیت آن نیز بیشتر شد. در درجه اول عایق الاستومری نیاز به هر گونه مواد اضافی برای جلوگیری از نفوذ بخار آب را حذف کرد. در دسترس بودن عایق الاستومری به شکل های مختلف (از جمله رولی و لوله ای)، باعث بالاتر رفتن محبوبیت عایق های الاستومری به عنوان عایق برتر شد. این عایق یک جایگزین کاربرپسند بود زیرا می شد آن را به راحتی بر روی تمام سطوح و متریال استفاده کرد. استفاده از این عایق ها آسان بود و در صورت خیس شدن و ایجاد شکافهای کوچک بر سطح عایق مشکلی جدی ایجاد نمی کرد و به راحتی قابل ترمیم بود.

انواع عایق الاستومری فومی نسوز و ضد حریق در سراسر کشور

عایق الاستومری که از آن بعنوان عایق الاستومریک نیز یاد می شود می تواند بعنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار گیرد، بطوریکه عایقی به ضخامت 2 سانتی متر می تواند شدت صوت را تا 35 دسی بل کاهش داده و عملا به عنوان یک عایق صوتی ایفای نقش کند. عایق الاستومری، غیررشته ای و غیرمتخلخل بوده که باعث پایداریِ عایق هنگام نصب در برابرِ پارگی یا تکه تکه شدن می شود. عایق الاستومری را که در بعضی جاها اجباراً بصورت اکسپوز،نمایان می ماند می توان با استاده از رنگِ پلیمری که مخصوص عایق الاستومری می باشد رنگ آمیزی نمود. در محل های سربسته و داخلی ، عایق الاستومری را می توان بدون هیچ پوششی نصب نمود، اما در محلهای روباز، سطحِ بیرونیِ عایق الاستومری را با لایه ای از آلومینیوم در ضخامتهای گوناگون جهت حفاظت در برابر ضربه، عوامل فرسایشیِ جوی و افزایش طول عمر عایق الاستومری، کاور می کنند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری ساده عایق الاستومری ساده, انواع عایق الاستومری

از آنجایی که عایق الاستومری یا فوم الاستومری حرارتی برودتی یا فوم الاستومریک نسوز برتری های بسیار زیادی نسبت به عایق پشم شیشه دارد، امروزه به صورت عمده در صنعت تأسیسات مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق الاستومری و فوم الاستومریک سطح خارجی نرم و بادوامی دارد که در مقابل انباشت آلودگی و رطوبت، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد؛ بنابراین منجر به مقابله با رشد عوامل بیماری زا و قارچی می شود. همچنین به دلیل سطح مقاومی که عایق الاستومری دارد، در مقایسه با عایق پشم شیشه و سایر عایق های سنتی و قدیمی دارای مقاومت بیشتری (از لحاظ آسیب دیدن) می باشد. فوم الاستومری عایق الاستومریک یا عایق الاستومری فوم چسبدار نسوز  حتی اگر در برابر ضربات مکانیکی آسیب ببیند، قسمت آسیب دیده آن نیز در مقابل جذب رطوبت و رشد قارچ ها و باکتری ها مقاوم است. عایق حرارتی برودتی فوم الاستومری سلول بسته نیاز به کاور و یا پوشش برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ندارد؛ زیرا ساختار سلول بسته آن اصولاً آب را به خود جذب نمی نماید.