فروش عایق واترپروف پودری بتن جهت ضد آب سازی سازه ها : واترپروف پودری بتن نمومه ای از محصولات کارآمد بر پایه اسیدهای چرب می باشد. این ماده حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دفع کننده آب می باشد. نحوه عملکرد این ماده به گونه ای است که با ترکیب حاصل از هیدراسیون واکنش نشان داده و با جاری شدن در داخل منافذ و حفره ها نقش دافع آب و رطوبت را ایفا می کند. استفاده از واتر پروف پودری بهترین راه حل برای ساخت بتن نفوذ ناپذیر می باشد. اهمیت استفاده از این محصول در مکان هایی که بتن در محیط های مخرب مورد هجوم یون های مضر قرار گیرد، بسیار بالا بوده و موجب افزایش دوام بتن و جلوگیری از آسیب های ناشی از کنش های شیمیایی می شود.

فروش عایق واترپروف پودری بتن جهت ضد آب سازی سازه ها

واترپروف پودری بتن از قابلیت آبگریزی شدید برخوردار بوده و در فضاهای خالی بتن قرار می گیرد و از ورود یون های مخرب به داخل بتن جلوگیری به عمل می آورد. همین امر سبب دوام و استحکام بتن می شود. از این رو می توان گفت استفاده از این محصول باعث ایجاد ساخت بتن مرغوب می شود. واتر پروف نوعی ماده آب بند کننده می باشد که تمام مقطع بتن را به جسمی آبگریز تبدیل می نماید. واتر پروف بتن با دو حالت فیزیکی مایع و پودری عرضه می گردد.نوع مایع آن افزودنی مناسبی برای آب بندی و نفوذناپذیر ساختن انواع ملات های بنایی و دوغاب کاری می باشد. نوع پودری واترپروف با سایز ذرات میکرونیزه، فیلر ضد آب موثری برای پر نمودن فضاهای خالی ناشی از کسری فیلر سنگدانه ها می باشد. با به کارگیری این فیلر مناسب علاوه بر اصلاح دانه بندی مصالح، خواص رئولوژی مخلوط بتن تازه نیز بهبود پیدا می نماید.

از خواص و اثرات واترپروف :

  • انسداد کامل تمامی خلل ریز ناشی از کسری فیلتر سنگدانه ها 
  • انتقال قابلیت آبگریزی فیلر به بتن
  • رفع جذب آب و نفوذ پذیری بتن
  • بدون تأثیر در مقاومت فشاری بتن 
  • حفظ خواص آب بندی در طول زمان بهره برداری از سازه ها
  • جلوگیری از حمله سلوفاتی و قلیایی شدن
  • جلوگیری از نفوذ یون کلر وسایر مواد شیمیایی خورنده به داخل بتن
  • قدرت پخش بسیار زیاد و سهولت اختلاط با بتن.

واترپروف بتن واترپروف بتن, انواع پوشش سازه های بتنی

واترپروف بتن پودری بر پایه اسیدهای چرب و به صورت پودرهای میکرونیزه تولید می شود. مدل پودری به هیچ عنوان در مایعات حل نمی شود؛ در نتیجه از نفوذ مایعات به سازه جلوگیری کرده و بعد از خشک شدن، هیچ خلل و فرجی روی سازه بر جای نمی گذارد.