نصب و اجرای ایزوگام رطوبتی بدون داربست در دیوار ها : نصب و اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی وحمام از موارد مهم ساختمان بوده که جهت جلوگیری از ریزش کف و تجمع آب انجام می شود. لازم به ذکر است که عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام باید توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام شود تا بعدا مشکلاتی مانند: نفوذ و رطوبت... در نتیجه تخریب ایجاد نشود. ایزوگام دیوار ساختمان به منظور جلوگیری از پوسیدگی و رطوبت در دیوارهای ساختمانی نصب می شود. انتخاب بهترین عایق رطوبتی برای دیوار با توجه به ضخامت و وزن رول انجام می گیرد.

نصب و اجرای ایزوگام رطوبتی بدون داربست در دیوار ها

بعد از نصب داربست و اطمینان از محکم بودن داربست به طوری که داربست لرزشی نداشته باشد بر روی داربست میرویم و به تعداد طبقات داربست که به ارتفاع کارمان بستگی دارد تخته کار می گذاریم،تخته کار به این دلیل گذاشته می شود که کسی که می خواهد ایزوگام را بروی دیوار بچسباند به راحتی بتواند از چپ به راست و بلعکس حرکت کند و به راحتی بر روی داربست بایستد و کار نصب را انجام دهدبعد از گذاشتن تخته کارها بروی داربست رول های ایزوگام را به پشت بام برده و اولین ایزوگام را از یک سمت پشت بام چپ یا راست بر روی دیوار گذاشته و نیم متر از ایزوگام را به سمت پشت بام می کشیم و نگه میداریم و باقی ایزوگام برای مثال اگر 10 متر ایزوگام باشد 9.5 متر دیگر را کاملا به سمت پایین باز می کنیم تا به پاییین ترین حد خود برسد . در مرحله بعد نفر دوم که در بالاترین تخته کار ایستاده است با مشعل ایزوگام شروع به حرارت دادن به پشت ایزوگام و  چسباندن ان بر روی دیوار می کند و بعد از حرارت دادن با دست سمت بیرونی ایزوگام را به دیوار می چسباند و بعد از اطمینان کامل از چسبیدن ایزوگام در طبقه داربستی خود به نفر بعد که در تخته کار پایینی است اطلاع میدهد که کارش را شروع کند و باقی ایزوگام را که پایین تر است را بچسباند به همان ترتیبی که نفر اول ایزوگام را چسباند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نصب ایزوگام دیواری نصب ایزوگام دیواری, خرید انواع پوشش ایزوگام

بعد از اتمام چسباندن اولین ایزوگام به سراغ ایزوگام بعدی میرویم،برای چساندن ایزوگام بعدی ابتدا 10 سانت از ایزوگام را اورلب می دهیم یعنی 10 سانت از ایزوگام دومی را بر بروی ایزوگامی که اول چسباندیم می گذاریم ، ایزوگام را طوری تنظیم می کنیم که از ابتدا ایزوگام تا انتها ایزوگام این 10 سانت حفظ شود نه کمتر نه بیشتر،این کار برای این انجام می شود که از ورود نم و رطوبت در بین دو ایزوگام چسبانده شده جلوگیری شود . بعد از اورلب دادن ایزوگام ها و اتمام چسباندن دومین ایزوگام باید ایزوگام ها بندکشی شوند ، برای بندکشی ایزوگام ها باید لبه های ایزوگام ها یعنی همان جایی که اورلب داده شده و لبه های پایین و بالای ایزوگام را با حرارت کم و بوسیله کمچه بچسبانیم .