عایق بندی نهایی سطوح با چسب های با کیفیت پلی سولفید : درزگیری و عایق بندی نهایی با به کارگیری چسب های با کیفیت بالا چون چسب پلی سولفات تیداکل یا چسب های سیلیکونی و یا استفاده از تزریق فوم برای پر کردن فواصل احتمالی بین فریم و پنجره از ملزومات بسیار مهم است. محصول ماستیک پلی سولفید بر پایه رزین پلی سولفاید طراحی و تولید گردیده است . این کالا به صورت دوجزئی تهیه گردیده و به دو حالت ریختنی (مایع) جهت سطوح افقی و تزریقی (خمیری) برای سطوح عمودی عرضه می شود. این محصول به دلیل چسبندگی فوق العاده می تواند در کنار سطوح سنگ ، سیمان ،فلز و چوب اجرا شود.

عایق بندی نهایی سطوح با چسب های با کیفیت پلی سولفید

کیفیت بالای چسب های مورد استفاده برای عایق بندی و درزگیری پنجره های دوجداره و سه جداره بسیار حائز اهمیت می باشد. چسب پلی سولفات تیداکل یکی از برندهای معروف و با کیفیت در این زمینه می باشد. و این چسب پلی سولفات تیداکل که در بازار  وجود دارد، و استفاده از آن می تواند آب بندی و درزگیری کامل پنجره ها را به طور کامل تضمین نماید. یکی ازانواع پلیمرهای انعطاف پذیر پلی سولفاید می باشد که از خانواده مواد لاستیکی است. در صنعت چسب ،چسب های پلی سولفاید در شکل های مختلف تک جزیی دوجزیی ،پوشش و .....یافت می شود. نحوه خشک شدن این نوع چسب ها با رطوبت هوا می باشد. دمای خشک شدن نیز دمای اتاق می باشد. برای رسیدن به بیشترین استحکام 3-7 روز زمان لازم است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک پلی سولفید ماستیک پلی سولفید, عایق های رطوبتی درزگیری

ویژگی ها و مزایای ماستیک پلی سولفاید :

  •   همسازی ماستیک پلی سولفایدبا نوسانات حجمی
  •   قابلیت ارائه ماستیک پلی سولفاید در چند رنگ مختلف
  •   نوع تزریقی ماستیک پلی سولفاید برای شیارهای افقی ، عمودی و زیر سقف
  •   ماستیک پلی سولفاید مقاوم  در مقابل خوردگی ، عوامل جوی و مناسب برای سازه‌های دریائی و فاضلابها و پایدار در برابر اشعه UV
  •   مقاومت شیمیایی مناسب ماستیک پلی سولفاید
  •   عدم ایجاد مسمومیت در زمان استفاده از ماستیک پلی سولفاید و دارای تأئیدیه آب شرب.

دیواره درز باید کاملاً خشک و عاری از گرد و غبار و چربی و لایه های سست باشد. سپس در صورت نیاز، برای افزایش میزان چسبندگی سطح زیر کار با یک لایه پرایمر آغشته شود. نوع پرایمر مورد نیاز بایستی با توجه به شرایط زیر کار انتخاب شود. برای سطوح صاف و صیغلی و لعابدار و یا فلزی پرایمر تیپ N و برای سطوح مضرس یا جنس بتن و سنگ پررایمر نوع P استفاده شود. پس از اجرای پرایمر باید حدود ۲۰ دقیقه فرصت تنفس به آن داده و سپس ماستیک اجرا شود. اگر از اعمال پرایمر بیش از ۲ ساعت بگذرد نیاز مجدد به اجرا پرایمر می باشد.