فروش عایق الاستومری لوله ای حرارتی برودتی در گوهردشت : عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق های لوله ای الاستومری، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند. عایق الاستومری لوله ای بصورت عایق الاستومری لوله ای ساده ،عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله ای با روکش پروتکت بلک و سیلور عرضه می گردد که نوع ساده آن جهت عایق کاری در فضاهای بسته و نوع با روکش آلومینیوم در ضخامت های مختلف برای استفاده در محیط های باز بکار گرفته می شود.

فروش عایق الاستومری لوله ای حرارتی برودتی در گوهردشت

این عایق ها جهت عایق لوله های فولادی سیاه، گالوانیزه، مسی و پنج لایه از سایز 3/8” تا 3” استفاده می گردد. شایان ذکر است این فوم های الاستومریک جهت مقاومت در برابر عوامل جوی و ضربات مکانیکی می تواند دارای روکش آلومینیوم با ضخامت های 130، 170 میکرون مسلح نخدار و 230 میکرون باشد. ضخامتهای 130 و 230 میکرون مخصوص فضاهای سرپوشیده و به منظور مقاومت در برابر ضربات مکانیکی بوده و آلومینیوم 170 میکرون مسلح نخدار به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل جوی نظیر نور خورشید، قابلیت استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده را داراست و مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) و شرایط جوی دارد. ضخامت های معمول در خصوص عایق های الاستومریک یا عایق الاستومری 10، 13 و 19 میلیمتر می باشد که همانطور که اشاره شد با توجه به شرایط آب و هوایی، دمای سیال و دمای محیط ضخامت های مختلف آن انتخاب می گردد. این عایقها به شکل شاخه های دو متری بوده که پس از اجرا و تست لوله های تأسیساتی و ایجاد شیار در طول عایق لوله ای، به دور لوله افتاده و با چسب و تیپ درزگیر مخصوص اجرا می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.عایق حرارتی لوله الاستومری عایق حرارتی لوله الاستومری, انواع عایق حرارتی لوله ای

از مزایای مهم عایق الاستومری لوله مسی می توان به کیفیت بالای آن که در هنگام ساخت و تولید، توجه ویژه ای به آن گردیده و همچنین کاربرد زیادی که دارد اشاره نمود. لازم به ذکر است که عایق حرارتی و برودتی پیش ساخته، به دو صورت کویلی و شاخه ای به بازار عرضه شده است که دارای اندازه های مختلف بوده و برای کاربردهای گوناگون، طراحی گردیده است. گفتیم که عایق الاستومری لوله مسی، دارای مقاومت بالایی می باشد که این امر، نکته مهمی برای جلوگیری از اتلاف حرارت و گرما می باشد. بنابراین به منظور مصارف مختلف از جمله : کانال ها، سیستم های تهویه، عایق کاری تاسیسات و لوله های گرم وسرد از آن استفاده می گردد.