ایزوگام آسمان گستر دلیجان بهترین عایق ساختمانی با قیمت خوب : ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود و قابل ذکر است عمر ایزوگام کیفیت خوب به ‌طور متوسط ۱۵ سال است. ایزوگام برای سردخانه ها، استخرهای آب کشاورزی و تفریحی، پوشش لوله ها؛ سقف مرغداری ها، سقف سوله ها و قابلیت نصب دارد. ایزوگام کارکرد بسیار بالایی داشته و از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. قیمت ایزوگام به نوع قیر و کیفیت آن و مواد اولیه ای که در تولید به کار برده می شود وابسته است و تعیین قیمت یک رول ایزوگام با توجه به نوع قیر و مواد اولیه و کیفیت آن ها و قیمت فروش در بازار، به روز نهایی می شود.

ایزوگام آسمان گستر دلیجان بهترین عایق ساختمانی با قیمت خوب

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌گردد. برای آن که دقیقتر بدانیم ایزوگام چیست باید تاریخچه آن را مرور کنیم. حفاظت از سکونت گاه در برابر رطوبت از همان ابتدای روبرو شدن انسان با پدیده بارندگی اولویت بوده‌است. بشر مجبور بوده برای جلوگیری از بوی نامطبوع و حشره، محل زندگی خود را در مقابل رطوبت محافظت کند.

فروش ایزوگام آسمان گستر فروش ایزوگام آسمان گستر, نمایندگی ایزوگام دلیجان

با در نظر گرفتن شیوه استفاده ایزوگام محصولات تیشو و پلی استر درون تشت قیراندود قرار میگردند. قیمت ایزوگام از این راه محاسبه میشود. بعد پرایمر یا قیر اشباع می‌شود. همینطور قطر لایه به وسیله مجاری خروجی قرار گرفته در بالای ظرف قیر تنظیم می شود. بعد از آن صفحه آلومینیم  آغشته شده به مواد چسبیده و درون آب جهت خنک شدن قرار می گردد. در این مرحله به پلاستیک روکش لایه اضافه میگردد و ایزوگام درون ریل ذخیره سازی قرار می گیرد. از آسانسور جهت ذخیره کردن موقتی لایه های ایزوگام در سیستم ، و جلوگیری از وقفه در تولید استفاده می­ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.