نمایندگی فروش فوم های XPS عایق کاری حرارتی صوتی در کرج : از ویژگی های مهم عایق های xps میتوان به وزن سبک، مقاومت حرارتی بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و بخار آب، نصب سریع، عدم رشد قارچ و جلبک، مقاومت فشاری بالا و غیره اشاره کرد. مجموع این مزایا باعث شده که امروزه عایق های xps بعنوان اصلی ترین عنصر عایقکاری سازه در ساختمان های صنعتی، مسکونی و سردخانه ها مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که ذکر شد، مواد اولیه عایق‌های پلی استایرن نوعی پلیمر معطر است. در واقع این ماده شیمیایی یکی از فرآورده‌های نفتی به شمار می‌رود. پلی استایرن‌ها به دلیل وزن کم، طول عمر زیاد، خواص ضد ضربه بودن و عدم انتقال حرارت به یکی از عایق‌های پرکاربرد تبدیل شده‌اند و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلی استایرن سفید رنگ است. این ماده در دمای اتاق حالت جامد به خود می‌گیرد و در صورت قرار گرفتن در دماهای بسیار بالا، ذوب می‌شود. عایق‌های پلی استایرن در چهار نوع معمولی، مقاوم، انبساطی و اکسترود شده و با ضخامت، دانسیته و اشکال گوناگون تولید می‌شود.

نمایندگی فروش فوم های XPS عایق کاری حرارتی صوتی در کرج

عایق حرارتی فومی در تاسیسات گرمایی و سرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان، لوله‌ها، کانال‌ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدااستفاده می‌شود. عایق‌ها به سه دسته عایق حرارتی (هدایتی، هم رفتی، تشعشی) عایق رطوبتی و عایق صوتی تقسیم بندی می‌شوند. عایق‌ حرارتی مواد و مصالحی هستند که مقاومت زیادی در برابر عبور گرما و سرما دارند و می‌توان به وسیله عایق‌ حرارتی تا آن جا که ممکن است از انتقال حرارت محل گرم شده و یا سرد شده مانند لوله‌های حامل آب گرم، کانال‌های هوای گرم و سرد و دستگاه‌هایی مثل دیگ، چیلر، منابع تولید آب گرم مصرفی، دستگاه هواساز ، پکیج و کوره هوای گرم به بیرون جلوگیری کرد تا در مصرف سوخت و انرژی صرفه جویی شود رسیدن به این هدف که با به کار بردن عایق‌ حرارتی ممکن است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید عایق حرارتی xps خرید عایق حرارتی xps, انواع فوم عایق کاری حرارتی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عایق پلی استایرن، مقاومت آن در برابر نفوذ آب، رطوبت و بخار آب است. این ویژگی، پلی استایرن را به یک عایق رطوبتی مناسب تبدیل کرده است. این عایق چگالی یکنواخت، وزن کم و استحکام بالایی نسبت به وزن خود دارد. قیمت عایق پلی استایرن از لحاظ اقتصادی به صرفه است و حمل و نقل آن هم به سادگی انجام می‌شود. عایق‌های پلی استایرن شعله‌ور نمی‌شود و آتش را پخش نمی‌کند. این عایق غیر سمی است و قابلیت بازیافت دارد. علاوه بر این، عایق‌های پلی استایرن در برابر رشد باکتری، قارچ و کپک مقاوم هستند. پلی استایرن‌ها در برابر ضربه‌های ناگهانی مقاومت بالایی دارند، ضریب انتقال حرارتی آن‌ها پایین است و قابل تولید در شکل‌‌های متنوع و سفارشی هستند. این عایق‌ها اگر در شرایط مناسب قرار بگیرند، عمر طولانی خواهند داشت و همچنین مقاومت فشاری بالایی دارند و وزن‌های سنگین را می‌توانند تحمل کنند.