استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان سازی با مواد عالی : در سال های اخیر علم نانو در بسیاری از صنایع تاثیرات مهمی گذاشته است. استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان با توجه به مزیت های آن رو به گسترش می باشد. امروزه عایق های رطوبتی بر پایه نانو ذرات با توجه به ساختار آن بسیاری از مشکلات در حوزه عایق کاری رطوبتی را رفع نموده است. امروزه به دلیل عدم وجود اطلاعات فنی و عدم آگاهی افراد جامعه بسیاری از مواد ها با نام نانو در بازار عرضه می شود که جا دارد اطلاعات اندکی در این زمینه ارائه گردد. نانو یک عدد و یک مقیاس می باشد. مواد نانو ابعاد بسیار ریز از یک جسم هستند که تقریبا یک ملیاردم  هر متر طول اندازه یک عدد نانو ذره می باشد. عایق رطوبتی جدید نانو یک نوع عایق رطوبتی است که برای ترمیم ایزوگام و عایق کاری رطوبتی پشت بام ، استخر ، آب نما و آب بندی سرویس بهداشتی استفاده می شود.

استفاده از مواد نانو در صنعت ساختمان سازی با مواد عالی

در صورتی که آب بندی های ساختمان صحیح انجام نشود، باعث نمور شدن محیط می گردد. این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است. در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها و نداشتن عایق رطوبتی، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد. این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد. علاوه بر این ها تغییراتی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی فلزات، نرم شدن و کنده شدن پوشش های گچی و آهکی و نرم شدن و باد کردن صفحات چوبی همه ی این تغییرات از نتایج نفوذ نم و رطوبت به مصالح ساختمانی است. گاهی اوقات با هزینه های سرسام آور بازسازی و مرمت روبه رو شده ایم که رطوبت عامل آن بوده است.عایق رطوبتی نانو گریزی مطمئن برای رهایی از این دردسرهاست. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های نانو عایق های نانو, انواع پوشش رطوبتی نانو

عایق رطوبتی جدید براساس پلیمرهای پایه آب است که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و برای همه نوع سطوح بکار می رود و مقاوم به آب و رطوبت است. این محصول پدیده ای جدیدی در صنعت ساختمان است که کارایی زیادی در عایق کاری رطوبتی ساختمانی دارد. عایق رطوبتی، پوشش‌هایی با ترکیبات گوناگون به‌منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت است و استفاده از آن در تمام مکان‌هایی که در معرض آب قرار دارند من‌جمله (پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، استخر و نمای ساختمان و …) الزامی است. عایق‌ آب‌ بندی ساختمان به دودسته (بر اساس شیوه اجرا و مواد تشکیل‌دهنده) تقسیم می‌گردند.