فروش بهترین چسب پرکننده ضد آب درزبندی اتصالات : چسب درزگیر یک چسب پرکننده ضدآب بسیار با کیفیت و خوب است که از آن برای درزبندی و آب بندی در فواصل کاشی و سرامیک ها یا کاشی و کابینت می توان استفاده کرد. پس از نصب کاشی و سرامیک می توان از این چسب برای درزبندی و پر کردن حد فاصل میان کاشی و سرامیک، به پایان رساندن لبه های نصب کاشی و سرامیک یا پر کردن حدفاصل کاشی و کابینت یا حدفاصل کاشی و وان استفاده کرد. همچنین شما می توانید با تعویض آب بندی قدیمی و زرد و کثیف شده ی سرامیک هایتان با چسب آب بندی به دلیل سفید بودن آن نمایی تمیز و درخشان به سرویس بهداشتی، حمام یا آشپزخانه تان بخشیده و تازگی و زیبایی به محیطتان بیاورید.

فروش بهترین چسب پرکننده ضد آب درزبندی اتصالات

از آنجا که هدف اصلی در درزگیری آب بندی اتصالات است ، لازم است که درزگیر چسبندگی کافی به لایه های زیرین و استحکام لازم در برابر شرایط محیطی داشته باشند تا پیوند لازم در مدت زمان استفاده را داشته باشند. تفاوت اصلی بین چسب ها و درزگیرها این است که درزگیرها به طور معمول مقاومت کمتر و کشیدگی بیشتری نسبت به چسب ها دارا هستند. در این جا راجبع چسب درزگیر و مشخصات آن اطلاعات در اختیار شما خواهیم گذاشت. هنگامی که درزگیرها بین لایه های با ضرایب حرارتی، انبساط یا کشیدگی متفاوت، هستند بایستی انعطاف پذیری و کشیدگی کافی داشته باشند. درزگیرها معمولاً حاوی مواد پرکننده بی اثر هستند و معمولاً با الاستومر فرموله می شوند تا انعطاف پذیری لازم را داشته باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایای چسب درزگیر :

  • چسب درزگیر (خنثی و بدون بو اسیدی )‌ لذا از روی سطوح حساس خوردگی و اثر نمی گذارد.
  • مقاومت  بسیار بالای چسب درزگیر در برابر اشعه uv آفتاب، باد، یخ زدگی ، باران، برف ،‌آلودگی هوا و اوزون .
  • تحمل حرارتی (150+ الی 40-) با دوام ، بدون ترک خوردگی و پوسته شدن (حتی در اثر مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد).
  • خشک شدن سطحی سریع چسب درزگیر لذا اجازه نمی دهد تا گرد و غبار روی سطح کار اثر گذارد.

چسب درزگیری بتن چسب درزگیری بتن, انواع پوشش درزگیری

درزگیر ماده ای است که برای جلوگیری از عبور مایعات از سطح ، اتصالات یا روزنه ها ، بصورت مهر و موم مکانیکی استفاده می شود. در ساخت و ساز ساختمان ، درزگیر گاهی اوقات مترادف با جوشکاری است و برای جلوگیری از انتقال گرد و غبار ، صدا و گرما استفاده می شود. درزگیرها ممکن است ضعیف یا قوی ، انعطاف پذیر یا سفت و سخت ، دائمی یا موقتی باشند. درزگیرها چسب نیستند اما برخی از آنها دارای کیفیت چسب هستند و به آنها مهر و موم چسب یا درزگیر ساختاری می گویند.