خرید انواع فوم عایق بندی حرارتی برودتی در سراسر کشور : فوم عایق بندی حرارتی برودتی، بهترین راهکار برای بهینه سازی میزان مصرف سوخت و عایق بندی سیستم‌های گرمایشی ساختمان است. از آنجاکه فوم عایق بندی حرارتی فومیران از موادی تشکیل شده که در مقابل عبور گرما مقاوم است، به راحتی می‌توانند از اتلاف انرژی جلوگیری کنند. این فوم‌ها برعکس عایق‌های سنتی، قابلیت نصب و اجرای آسان و راحتی دارند. نکته ی حائز اهمیت در مورد این فوم ها این است که آن ها در ضخامت‌های و ابعاد مختلف تولید می شوند. از قابلیت های دیگر فوم های عایق حرارت می توان به این نکته اشاره کرد که آن ها عایق خوبی برای حذف صدای مضر هستند و در واقع شما با یک تیر دو نشان زده اید. تمامی مواد اولیه به کار رفته برای تولید فوم عایق بندی حرارتی برودتی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.  همچنین اصول اساسی استاندارد های داخلی و خارجی در تولید آن‌ها رعایت شده است. و مهم تر اینکه تمامی مراحل تولید تا عرضه نیز توسط نیروهای متخصص پشت سر گذاشته می شود.

خرید انواع فوم عایق بندی حرارتی برودتی در سراسر کشور

شرکت گوهر ابنیه پایتخت مفتخر است برای اولین بار انواع فوم را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با بالاترین کیفیت تولید نماید. این کارخانه مجهز به دستگاه‌های مجهز و پیشرفته، همراه با آخرین تکنولوژی های روز دنیاست و توسط نیروی کاری حرفه‌ای کنترل می‌گردد. عایق تاسیسات به مجموعه ای از مواد معدنی و شیمیایی گفته می شود که برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و گرما، نفوذ آب و رطوبت و همچنین صوت و امواج مورد استفاده قرار می گیرند. نوع مواد جامد و مایع مورد استفاده برای عایق کردن لوله و مخازن و غیره با توجه به نوع تاسیسات متفاوت می باشد. بهینه عایق؛ ارائه دهنده خدمات عایق کاری در ادامه موارد مهم در نحوه ارائه این سرویس ها و قیمت و غیره را معرفی خواهد نمود. لازم به ذکر است عایق از جمله کارهای بسیار مهمی می باشد که به منظور جلوگیری از انتشار امواج صوتی آزاردهنده این دستگاه ها لازم است انجام شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق های برودتی و حرارتی عایق های برودتی و حرارتی, انواع پوشش حرارتی

استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های مسکونی، مخازن و دیگ های بخار و بویلر، چیلرها در محیط های صنعتی کاربرد گسترده ای دارند. نقطه مشترک بین تمام این تاسیسات، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و ممانعت از جا به جایی و انتقال گرما و سرما به محیط بیرون می باشد. علاوه براین، در برخی از آنها از نفوذ ذرات رطوبت نیز باید تا حد امکان جلوگیری شود. در غیر این صورت نه تنها انرژی هدر خواهد رفت، بلکه خسارت های جانی نیز ممکن است در بر داشته باشد. عایق تاسیسات به نوع خاصی از انواع عایق های حرارتی، رطوبتی و صوتی گفته میشود که بر روی لوله ها و مخازن مختلف قرار می گیرند.