بهترین عایق صوتی S500 دیوار و سقف در سراسر کشور : آکوستیک نام دیگری است که عایق‌ صدا با آن شناخته می‌شود. این اکوستیک‌ها نقش جاذب صدا را در ساختمان سازی دارند. عایق‌ های صدا دارای انواع مختلفی هستند، مانند عایق‌های صوتی فوم پلی اتیلن، شانه تخم مرغی، اسپری فوم پلی یورتان، فوم ریباند، نانو الیاف ،پشم سنگ، فلکسی پنل و… که در عایق صوتی سقف،عایق صوتی دیوار مشترک، عایق صوتی کف و… استفاده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهمی‌ که هنگام خریدن عایق‌های صدا باید به آن توجه کنید، استفاده از عایقی است که جذب صدای بالایی داشته باشد و همچنین در شکست صوت بسیار موفق عمل کند. سبک بودن، نصب آسان، آنتی باکتریال بودن، مقاومت زیاد در برابر گرد و خاک و… از جمله ویژگی‌های دیگری است که باید به آن توجه کرد تا یک خرید رضایت‌ بخش داشته باشید که این خصوصیات یکجا در عایق های مدرن نانو الیاف وجود دارد .

بهترین عایق صوتی S500 دیوار و سقف در سراسر کشور

عایق صوتی به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع عایق در ساختمان سازی شناخته می شود. امروزه با گسترش شهرنشینی و زندگی ماشینی آلودگی صوتی در سطح شهرها افزایش یافته و بسیاری از افراد به دنبال راهکاری برای جلوگیری از ورود اصوات به محل کار و زندگی خود هستند. استفاده از عایق های صوتی که از ورود و خروج صدا به فضای مورد نظر جلوگیری کرده و جاذب صدا می باشد، گزینه ای مناسب برای حل این مشکل می باشد. سقف یکی از قسمت‌هایی است که می‌توان در آن از عایق‌ صدا یا همان اکوستیک استفاده کرد. استفاده از عایق صوتی سقف برای جلوگیری کردن از دریافت صدا از طبقه بالا است. عایق‌های صوتی ضربه‌ای، یکی دیگر از نمونه‌هایی است که در سقف نصب می‌شود. یکی از کاربردهای ساده عایق صوتی ضربه‌ای، جلوگیری از دریافت صدا از طبقه بالا و جلوگیری از شنیدن صدای پاها است. همچنین عایق‌ صوتی سقف می‌تواند علاوه بر کنترل ضربات، صداهایی که از طریق صدا منتقل می‌شوند را کنترل کند. به طور طبیعی صداهایی که بر اثر ضربه تولید و منتقل می‌شوند. .جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی سقف عایق صوتی سقف, پوشش سقفی در کرج

بخش عمده‌ای از آلودگی‌های صوتی هستند، مانند جابجایی وسایل سنگین، بالا و پایین پریدن بچه‌ها و… . اما صداهایی مانند امواج صوتی موسیقی که از طریق هوا منتقل می‌شوند، می‌توانند بسیار عذاب‌دهنده‌تر باشند. نکته مثبت این است که این عایق‌های صوتی جدید برخلاف عایق های خیلی قدیمی مثل پشم سنگ قادر است هردوی این صداها را کنترل کند. استفاده از عایق صوتی به هنگام ساخت یکی از روش‌های نصب این عایق است. عایق‌های به کار برده شده در مرحله ساخت و به هنگام بتن ریزی سقف‌ها به کار می‌روند. عایق‌های روکار سقف برای منازل مسکونی‌ای به کار می رود که در مرحله ساخت و ساز برای عایق بندی آنها تمهیداتی اندیشیده نشده است. در چنین مواردی می توان با اجرای یک سقف کاذب بر روی سقف موجود و افزودن عایق به آن از سر و صداهای ناشی از واحدهای بالایی رهایی یافت.