اجرای عایق رطوبتی پلیمری بصورت تک لایه جهت آب بندی : عایق رطوبتی پلیمری تک لایه از انواع عایق‌های پلیمری می‌باشد که در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. عایق‌های پلیمری محصولاتی هستند که هم اکنون در تمام جهان در بسیاری از فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و بیشترین استفاده این محصول در استخرها سقف ساختمان‌ها و.. . مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتماً تابه‌حال تصویر نشتی رطوبت به داخل ساختمان و زرد شدن گچ یا بلند شدن کاغذدیواری را دیده‌اید که این اتفاق به دلیل نفوذ رطوبت از بیرون ساختمان و سازه، سقف، دیوار، استخر یا هر قسمت خانه که دچار نشت رطوبت شده باشند. علت اصلی این موضوع عدم استفاده از عایقهای رطوبتی یا استفاده از محصولات بی کیفیت در بازار می‌باشد.

اجرای عایق رطوبتی پلیمری بصورت تک لایه جهت آب بندی

به‌ طور مثال اگر بام خانه خود را با محصولات آب‌بندی محافظت نکنید به‌طور حتم در اولین بارندگی با نشتی آب و زرد شدن سقف و دیوارها در طبقات بالایی ساختمان مواجه خواهید شد. راه‌کار این قبیل مشکلات نشتی آب تنها استفاده از محصولات عایق‌بندی رطوبتی متناسب با محل اجرا است. عایق رطوبتی پلیمری مزایای زیادی دارد. این عایق اکنون با کارایی بالایی که از خود نشان داده، کم کم جای دیگر عایق های رطوبتی را می گیرد. در این جا به چند نکته از مزایای این نوع عایق توجه کنید:

  1. نفوذ ناپذیر است. 
  2. مقاوم در برابر هر نوع رطوبتی می باشد. 
  3. مقاوم در برابر سرما و گرما است.
  4. بسیار انعطاف پذیر می باشد.
  5. عمر بالایی دارد.
  6. تعمیر لایه های زیرین با این عایق انجام می شود. 
  7. اتصال دهنده لایه های بتنی قدیمی با لایه های بتنی جدید می باشد. 

اما از معایب عایق رطوبتی پلیمری باید گفت که گران تر از سایر عایق های رطوبتی به ویژه ایزوگام می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری, انواع عایق های پلمیری نانو

عایق رطوبتی پلیمری که به آن ایزوپل پوششی پلیمری نیز می گویند، نوعز عایق می باشد که بر پایه آب است. پس از استفاده از این عایق روی سطوح مختلف، به لایه ای مقاوم در برابر رطوبت تبدیل می شود. این نوع از عایق ها در دو نوع وجود دارند که می توان این گونه از آن ها نام برد:

  • پایه آب
  • پایه حلال.

عایق‌های پلیمری محصولات انعطاف‌پذیری هستند که برای جلوگیری از نفوذ آب ساخته شده اند. عایق تک لایه یکی از انواع عایق‌های پلیمری می‌باشد. این نوع عایق پلیمری بیشتر در پشت بام ساختمان‌ها استفاده می‌شود. از این جهت که برای جلوگیری از نفوذ آب بسیار مناسب است عایق پلیمری یک لایه از یک لایه پلیمر و الیاف شیشه ساخته شده است، که هنگام استفاده در پشت بام ساختمان‌ها با قیر داغ مخلوط می‌شود و این ترکیب یک سد محکم در برابر انواع رطوبت‌ها می‌باشد.