کاربرد عایق بیرنگ در آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی : این محصول از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود. این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد 7 نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. از این محصول جهت عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نما ساختمانی مانند نما آجری،سنگی،کاهگلی،گچی ، چوبی و  المان های شهری و نقاشی های دیواری بدون تغییر رنگ استفاده می گردد.

کاربرد عایق بیرنگ در آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی

یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق بی رنگ نانو استاپ این مشکل را حل کرده. عایق بدون رنگ یا به اصطلاح کریستالی نانو استاتپ ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد. مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد عایق بیرنگ:

1-ضد آب کردن پشت بام های موزاییکی،سرامیکی،سنگ کاری شده

2-رفع نشت استخر های کاشی کاری شده

3-ضد آب سازی نماهای سنگی

4-رفع نشت سرویس های بهداشتی

5- ضد آب کردن پشت بام های چوبی، سفالی، بتنی، آردواز،  کاه گلی (سنتی) و آلاچیق با حفظ نمای زیر

6- ضد آب کردن دیوارهای گچی و  پشت بام های کاهگل

به عنوان پرایمر برای زیر کار هر نوع عایق رطوبتی و رنگ

8-عایق کاری دیوار های باران گیر قبل از رنگ کاری.

عایق بی رنگ پشت بام عایق بی رنگ پشت بام, انواع پوشش رطوبتی

مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد. برای عایق کاری استخر های سیمانی ، محلول غلیظ نانو استاپ کاملا رقیق شده و به عنوان زیر کار عایق رنگی مورد استفاده قرار می گیرد.