خرید عایق های نانو مایع رنگی در سراسر کشور : رنگ های عایق رطوبتی و حرارتی جایگزینی مناسب برای ایزوگام و قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشند. این نوع رنگ عایق قابل استفاده در پشت بام،نمای ساختمان،حمام،سرویس بهداشتی، استخر و آبنما و غیره …. می باشد. عایق کاری به روش سنتی در سازه ها به دلیل افزایش بیش از اندازه هزینه ، وزن و زمان اجرا مقرون به صرفه نبوده و همچنین عدم زیبای ظاهری نما در فاصله زمانی عایق کاری(سنتی) تا کاشی کاری باعث شده است کارفرمایان استقبالی به روش های سنتی نداشته باشند. عایق های رنگی نانو به دلیل تنوع رنگی زیاد ، وزن پایین ، سرعت و سهولت در انجام عایقکاری ، بهترین روش برای عایق کاری سازه ها می باشند.

خرید عایق های نانو مایع رنگی در سراسر کشور

از مزایای عایق نانویی میتوان به مواردی مانند امکان طراحی و خط کشی و شابلون زنی و طراحی روی نمای ساختمان ،عدم نیاز به تخریب عایق های قبلی ،عدم نیاز به تخصص بالا جهت اجرا ،رنگ آمیزی و عایق کاری همزمان ، قابلیت ایجاد ضخامت بالا اشاره نمود. با استفاده از عایق های رنگی نانو می توان به سادگی انواع استخر ها و پشت بام ها و سرویس بهداشتی و نما ها را عایق نانو نمود.این پوشش نانویی مانع از نفوذ ذرات کثیفی به سطح عایق کاری شده می شود. استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که  علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق مایع رنگی عایق مایع رنگی، یهترین پوشش رطوبتی

کاربرد های عایق رطوبتی رنگی نانو :

عایق نمای ساختمان(نماهای باران گیر ساختمان ها) ، عایق استخر ، عایق آبنما ، عایق شیروانی ، سرویس بهداشتی ، جایگزین ایزوگام قیرگونی ، عایق کاری پشت بام ، عایق روفگاردن ، عایقکاری تاسیسات ، عایقکاری چوب و فلز ، عایق کاری حمام.

عایق رطوبتی یا رنگ عایق نانو، از رزین های آکریلیک و فیلرهای میکرونیزه و مواد افزودنی ویژه و پیگمنت های رنگی فرموله و تولید شده است که موجب افزایش خواص الاستیسیته عایق رنگی نانو تا 3 برابر در برابر کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا اسپری روی سطوح مختلف اجرا می شود و علاوه بر رنگ آمیزی سطح ، موجب عایق شدن کامل سطح در برابر آب و رطوبت خواهد شد. نانو عایق رطوبتی رنگی را می توان در رنگ بندی های متنوع مطابق با سلیقه کارفرما تولید و ارائه نمود