بهترین عایق جایگزین ایزوگام و قیرگونی در ساختمان‌سازی : جایگزین مناسب بجای ایزوگام امروزه در موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی هستند که عایق نمودن بهینه و مطلوب سازه برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اثرات مخرب و زیان باری که نم و رطوبت همراه خود دارند لزوم بهره گیری از متریال های عایقی بیشتر از گذشته احساس می شود. عایق های رطوبتی از گذشته تا امروز راه طولانی را طی نموده اندو متریال های متفاوتی در هر برهه از زمان، به عنوان فراورده های آببندی ساختمان و محل سکونت مورد استفاده قرار می گرفته است.

بهترین عایق جایگزین ایزوگام و قیرگونی در ساختمان‌سازی

اما امروزه با پیشرقت تکنولوژی و فناوری در تمامی عرصه ها، صنعت ساخت و ساز نیز از این جریان عقب نمانده است و تمامی مصالح مورد استفاده در این صنعت به گونه ای پیشرفت نموده اند و یکی از این مصالح بسیار کاربردی عایق ها خصوصا نوع رطوبتی آن می باشد که فراورده های مدرن و جدیدی را با توانایی ها وقابلیت های ویژه و منحصر به فرد به بازار عرضه نموده است. محصول عایق رطوبتی نانو قابل استفاده به صورت خالص و یا ترکیب در ملات است. بعنوان جایگزین ایزوگام و هر محصول آب بندی کننده دیگر می توان استفاده نمود. که می توان از آن در حال حاضر بعنوان بهترین روش عایق بندی استخر سیمانی، سرویس های بهداشتی، حمام، پشت بام، چاله های اسانسور و... اشاره نمود. فراورده های آب گریز تولید شده بر پایه فناوری نانو گزینه ای بسیار مهم و کارامد به جای استفاده از ایزوگام هستند که به صورت کاملا صد در صد سازه را در برابر رخنه و ورود آب و رطوبت ایمن می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی جدید عایق رطوبتی جدید، عایق نانو بجای ایزوگام

ساختار این محصولات از عناصر پلیمری تشکیل شده است به گونه ای که توان پایداری و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و فشارهای هیدرولیکی دارد. همانگونه که در مطالب بالا اشاره شد نانو عایق های رطوبتی توان انعطافی بالایی داشته و می توان در قسمت های مختلف که احتمال نفوذ آب دارند از آن استفاده نمود. کارایی بالای این محصولات و قابلیت استفاده بر روی انواع سطوح با مصالح متفاوت از جمله سیمان، آجر، بتن و … سبب شده است که هواداران زیادی داشته باشد و به عنوان جایگزین مناسب بجای ایزوگام استفاده شود. نانو عایق های رطوبتی قابلیت ها و توانایی های ویژه ای دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهد