ضرورت استفاده از عایق رطوبتی پلیمری نمای ساختمان  : رنگ عایق نمای ساختمان با داشتن مقاومت عالی در مقابل گرما و سرما، از پایداری در برابر عوامل جوی و اشعه UV خورشید نیز برخوردار است و با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. استفاده از رنگ نانو عایق در ساختمان می تواند تا ۴۰% موجب کاهش هزینه های سیستم های گرمایشی و سرمایشی شود.وهمچنین رنگ نانو عایق موجب افزایش عمر تاسیسات ساختمان می گردد و در یک دوره میان مدت باعث کاهش هزینه های ساختمان از جمله رنگ آمیزی مجدد، هزینه های ناشی از صدمات رطوبت، نم و رشد کپک و قارچ و در نهایت هزینه های مربوط به مصرف انرژی می گردد.

ضرورت استفاده از عایق رطوبتی پلیمری نمای ساختمان

دلیل ضروری بودن مقاوم سازی و استفاده از نانو برای نمای ساختمان از جمله نمای سنگی، نمای آجری و نمای شیشه‌ای و نمای کامپوزیت، جلوگیری از نفوذ آب است که موجب خرابی رنگ ها در داخل ساختمان و از بین رفتن گچ ساختمان می ‌شود. عایق پلیمری سیمانی رنگی نما بصورت دو جزئی که جزء اول بصورت پودری و جزء دوم مایع می باشد و پس از ترکیب و اجرا روی سطوح ، خاصیت یک پوشش الاستیک آب بند را روی سطح ایجاد نموده و به عنوان عایق ضد آب کننده و قابل انعطاف روی نماهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول رنگی بوده و علاوه بر ایجاد سطح سیمانی و عایق روی سطح ، نمای رنگی نیز به نمای ساختمان خواهد داد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید .  

عایق رنگی نما عایق رنگی نما، اجرای عایق پلیمری

آسیب های ظاهری ناشی از عدم درزگیری نمای ساختمان شامل موارد زیر می باشد:

  • شوره زدگی نمای ساختمان
  • پوسیدگی و پوسته پوسته شدن نمای ساختمان
  • ایجاد قارچ، کپک و جلبک در نمای ساختمان
    که همه از عوامل ماندن آب در نمای ساختمان و عدم عایق بندی نما می باشد.

عایق رنگی نما محصولی منعطف و کارآمد بر پایه رزین های آکریلیک است که بر پایه تکنولوژی روز دنیا در خصوص ایزولاسیون نمای ساختمان فرموله و تولید شده است . مزیت عایق رنگی نما علاوه بر عایق نمودن نمای ساختمان می تواند با توجه به کد رنگ های تعیین شده می تواند نمای ساختمان را رنگی نماید . عایق رنگی نما در برابر دماهای مختلف (از20ـ الی 150+ ) مقاوم بوده و این مقاومت وجه تمایز آن با عایق های سنتی می باشد .

کاربردهای عایق رطوبتی دو جزئی رنگی چیست؟

  • عایقکاری نمای ساختمان
  • عایقکاری پشت بام
  • عایقکاری و آب بندی انواع سازه های آبی
  • ایده آل برای لایه نهایی نماهای سیمانی.