عایق رطوبتی ایزوگام پوشش بام در کرج : ایزوگام یک پوشش بسیار مقاوم از قیر و الیاف های مصنوعی است که توسط گرما و انتقال حرارت به سطح موردنظر چسبانده می شوند و با نصب آن ها از نفوذ انواع آب و رطوبت به لایه های زیرین در امان خواهیم بود. ایزوگام می تواند یک فناوری بسیار مناسب در جهت پیشگیری از نم و رطوبت های ساختمانی باشد. ایزوگام فویل دار یا ایزوگام با روکش آلومینیومی تفاوت چندانی با ایزوگام معمولی ندارد. اما روکش آلومینیومی که روی آن اضافه شده است، این ایزوگام را برای استفاده در محل‌هایی مانند پشت بام یا دیوار مناسب می‌سازد. اصلی‌ترین ویژگی که این روکش آلومینیومی به این نوع ایزوگام بخشیده است؛ زیبایی ظاهری آن است که این ایزوگام را برای به کار بردن به عنوان ایزوگام پشت بام و ایزوگام دیوار مناسب می‌سازد. این نوع ایزوگام به دلیل روکش فویلی که در آن به کار رفته است، نور خورشید را منعکس می‌کند و می‌توان گفت نسبت به ایزوگام معمولی در برابر نور خورشید مقاوم‌تر است.

عایق رطوبتی ایزوگام پوشش بام در کرج

ایزوگام های استاندارد بر روی بسته ‌بندی خود دارای علائمی همچون نشان استاندارد، نام شرکت تولیدی، تاریخ تولید، نوع ایزوگام، وزن و ضخامت عایق رطوبتی می‌ باشند. برای تشخیص ایزوگام های استاندارد از عایق ‌های رطوبتی نامرغوب علاوه‌ بر توجه به علائم گفته‌ شده، به ضخامت عایق ‌های رطوبتی هم توجه کنید. همچنین ایزوگام های مرغوب از پلیمر و قیر مرغوب ساخته‌ شده و ایزوگام های بی‌کیفیت از مواد معدنی و مواد غیر پلیمری ساخته می ‌شوند و دارای بوی نامطبوعی مانند گازوئیل صنعتی هستند. برای تشخیص می‌توانید دست خود را بر روی لایه ‌ای از ایزوگام کشیده و نگاه کنید. اگر دستتان سیاه شد، ایزوگام نامرغوب بوده و به‌ هیچ‌ عنوان استاندارد نمی ‌باشد. ایزوگام روکش دار دارای طرح‌های مختلفی نظیر طرح سنگریزه، سرامیک و … است. این نوع ایزوگام بیشتر در محل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که پر رفت و آمدتر هستند و علت آن نیز زیبایی بصری ویژه‌ای است که طرح‌های آن به این نوع ایزوگام می‌بخشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی ایزوگام عایق رطوبتی ایزوگام, انواع ایزوگام

اصلی ترین کاربرد ایزوگام معمولاً برای جلوگیری از نفوذ آب و البته رطوبت،  استفاده می کنند .ایزوگام  از قیر و الیاف مصنوعی مختلف تهیه می شود. ایزوگام معمولاً با استفاده از گرما به محیط مدنظر چسبانده شده و طول عمر حداکثر 10 سال دارند. در واقع زمانی که به فصل های سرد سال نزدیک می شویم، باید امنیت سقف خانه ها مورد توجه قرار بگیرند، لذا عایق مناسبی مانند ایزوگام می تواند گزینه خوبی برای چنین مکان‌هایی باشد.