مزایای کاربرد عایق چسب بتن اپوکسی در سازه ها : از جمله انواع چسب بتن ، چسب بتن اپوکسی می باشد . چسب های بتن اپوکسی سه کاربرد عمده دارند. از جمله کاربرد های چسب اپوکسی بتن می توان به استفاده از چسب بتن اپوکسی در ترمیم سازه های بتنی ، استفاده از چسب بتن اپوکسی در آب بندی سازه های بتنی و استفاده از چسب اپوکسی بتن در اتصال بتن قدیم به جدید استفاده کرد. چسب های بتن اپوکسی بتن به دو نوع چسب اپوکسی بتن آب دوست و معمولی اشاره کرد. از مزایای چسب اپوکسی بتن می توان به چسبندگی بالا ، مقاومت بالا ، مقاومت شیمیایی بالا اشاره کرد.

مزایای کاربرد عایق چسب بتن اپوکسی در سازه ها

در جایی که بتن نیاز به مقاومت کششی، خاصیت آب‌بندی و غیرقابل نفوذ شدن، اتصال قطعات بتنی و چسباندن بتن جدید به بتن خشک شده دارد، استفاده از چسب بتن راندمان کار را افزایش می‌دهد. از جمله کاربردهای چسب بتن، استفاده در نمای بتنی است که برای ترمیم یا قالب‌بندی جهت ایجاد طرح و شکل خاص بتن در نمای نهایی کار استفاده می‌شود. هر جا نیاز به آب‌بندی بتن باشد، استفاده از چسب بتن ضریب اطمینان کار را بالا می‌برد. استفاده از چسب بتن، بتن را متراکم‌تر و خلل و فرج آن را کمتر می‌کند. همان‌طور که می‌دانید بتن قابلیت جذب آب بالایی دارد، اگر بتن آب را از خود عبور ندهد و خاصیت آب‌بندی داشته باشد، از آن در استخرها، کانال آب و حتی سدسازی نیز استفاده می‌کنند.  چسب های بتن دارای انواع مختلفی است. به طور کلی چسب ‌های را می ‌توان به دو تیپ چسب بتن اپوکسی و لاتکس یا پلیمری تقسیم کرد. از چسب‌ بتن برای ترمیم بتن، آب بندی بتن و افزایش خصوصیات شیمیایی و مکانیکی بتن، اتصال بتن قدیم به جدید و … استفاده می شود باید توجه داشت استفاده از چسب های ساختمانی چه لاتکسی و چه اپوکسی حتما از کارشناسان مربوط اطلاعات لازم را گرفت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید .

ملات آب بندی بتن ملات آب بندی بتن، انواع چسب بتن

مزایای چسب بتن اپوکسی، استفاده از آن در مقطعی که خشک شده است. استفاده از این محصول، بخصوص در قسمت‌هایی که امکان دسترسی مستقیم هرگز وجود ندارد، کار را بسیار آسان می‌کند. استفاده از چسب بتن لاتکسی به دلیل آب‌بند بودن، باعث ایجاد تولید بتن مقاوم در سواحل یا مکان‌های خیلی مرطوب و شرجی می‌شود. این بتن به دلیل نفوذ ناپذیر بودن در برابر مواد دیگر و حفاظت آرماتور بسیار مناسب است. مزیت چسب بتن، عدم ته نشینی آن است. پس اگر این ماده پس از مدتی در انبار نگهداری شده و به مصرف برسد، نیازی به هم زدن آن نیست. اگر پس از مدتی درب این نوع چسب، باز باشد، لازم به ریختن آب برای جلوگیری از خشک شدن آن نیست.