جدیدترین نسل ایزوگام های طرحدار سطوح در کرج : ایزوگام طرح دار استخر با بهترین قیمت ها از طریق شرکت خوارزم سازه قابل خریداری است. تولید بهترین انواع ایزوگام استخر با کیفیت عالی و ضخامت استاندارد در کارخانه های داخلی، شرایط کنترل میزان کیفیت و همینطور کارایی ایزوگام را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. شرکت ها و کارخانه های ایرانی به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های تولیدکننده ایزوگام درجه یک در جهان شناخته می شوند. رعایت تمامی استاندارد ها از جمله ضخامت و وزن رول ایزوگام موجب شده تا عایق های درجه یک استخر علاوه بر قیمت های مناسب، دارای کیفیتی تضمین شده نیز باشند.

جدیدترین نسل ایزوگام های طرحدار سطوح در کرج

ایزوگام طرح دار جز جدیدترین نسل های ایزوگام هستند؛ این نوع ایزوگام، علاوه بر مقاومت و طول عمر بالایی که دارد؛ به عنوان یکی از انواع عایق رطوبتی عایق و ضد رطوبت، ظاهر خاصی را به بام و دیوارها می‌بخشد. ایزوگام طرح دار، با فویل عالی در طرح های متنوعی از جمله؛ طرح های آجرنما، آجرنمای سنگی، موزاییکی، چمنی، سرامیک و سنگ، لانه زنبوری و حتی در طرح چوب با رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می‌شوند تولید و عرضه می‌گردد. ایزوگام طرح دار استخری زمانی در طرح های مختلف ارائه می شوند که فقط در ضد آب بودن نقش نداشته باشند یا برای جلوگیری از اتلاف انرژی یا سایر مزایای استفاده از ایزوگام مورد استفاده قرار نگیرد. اما می تواند با طرح های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که قدرت و ثبات خود را حفظ می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

انواع ایزوگام طرح دار انواع ایزوگام طرح دار، خرید ایزوگام

از مهم ترین کاربرد های ایزوگام طرح دار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربرد آن در استفاده از پارکینگ های عمومی و خصوصی.
  2. استفاده از آن در کف و لبه استخرها.
  3. کاربرد آن برای استفاده در نمای ساختمان و ساخت و ساز ساختمان.
  4. کاربرد آن در استفاده از کف و راه روهای ساختمان.

از ایزوگام طرحدار با طرح آجرنما، جهت زیباسازی ساختمان می‌توان استفاده کرد. همچنین به دلیل اینکه ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد؛ کاربردهای صنعتی زیادی دارد. به علاوه ایزوگام طرح دار مانع از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان است. در آخرین مورد از کاربرد ایزوگام طرح دار می‌توان به زیباسازی دیوارها کاربرد دارد.