خرید انواع فوم پاششی پلی یورتان در سطوح : امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان از انواع عایق های حرارتی پلی یورتان به منظور بهینه سازی مصرف انرژی استفاده می شود. روز به روز منابع انرژی، مورد مصرف بی رویه قرار می گیرند و رو به اتمام می باشند؛ منابعی که پروسه تولید آنها سالیان سال به طول می انجامد. عایق های حرارتی نقش موثری در کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به آن در ساختمان ایفا می کنند. بیشترین میزان اتلاف انرژی در ساختمان از طریق دیوارها و سقف صورت می گیرد؛ از این رو استفاده از عایق های مناسب در این قسمت تا حد زیادی از هدررفت انرژی حرارتی جلوگیری می کند. این عایق ها نه تنها در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری استفاده می شوند بلکه در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، گاز، مخازن صنعتی، سقف های فلزی و خطوط لوله کشی نیز کاربرد دارند.

خرید انواع فوم پاششی پلی یورتان در سطوح

فوم پاششی پلی‌یورتان یک محصول عایق حرارتی و صوتی و کاملاً سازگار با پایه پلی اورتان (PU) است که با اسپری شدن روی سطوح به وسیله دستگاه مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد. مواد شیمیایی داخل مخزن دستگاه از طریق یک لوله، مواد را به سطح موردنظر پاشش می‌کند. این ترکیب با رطوبت موجود در هوا به سرعت ترکیب و سخت می‌شود. پلی‌‌یورتان پلی مری بسیار سبک است که در شکل‌های مختلف درست می‌شود. این فوم از دو ماده به نام‌های ترکیبات ایزوسیانات و هیدروژن‌دار تشکیل شده، که در مخزن مخصوص پخش، به طور مجزا نگه‌داری می‌شود و در هنگام استفاده پس از تکان دادن با هم ترکیب و در سطح مورد نظر پاشیده می‌شوند. پلی اورتان ها می توانند در انواع ترک ها تزریق شوند. اما اندازه حداقل ترک باید از 1/0 میلیمتر بیشتر باشد. زیرا در ترک های با عرض کوچکتر، ذرات پلی اورتان نمی توانند به خوبی در داخل ترک نفوذ کنند و آن را آب بند نمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید .

فوم پاششی پلی یورتان فوم پاششی پلی یورتان، انواع فوم عایق حرارتی

در غیر این صورت می توان با ارائه راهکارهای خاص از این محصول استفاده نمود. همچنین در ترک هایی که هنوز فعال هستند و امکان گسترش ترک همچنان وجود دارد نیز می توان از این ترک ها استفاده نمود. اما باید دقت شود که حد مقاومت پلی اورتان ها پایین بوده و بنابراین در ترک های فعال امکان گسیختگی و ایجاد فاصله میان ذرات پلی یورتان و در نتیجه پیدا شدن راه نفوذ آب، وجود دارد. البته این مورد برای پلی یورتان های دو جزیی کمتر پیش می آید؛ زیرا آن ها مقاومت بالاتری نسبت به بقیه پلی یورتان ها دارند. رزین های پلی یورتان دو نوع هستند.