بهترین گزینه فوم عایق الاستومری عایق کاری لوله : ابعاد متنوع عایق لوله ای الاستومری یک حس ویژه محسوب می شود. پیمانکاران و کارفرمایان در هنگام عایق کاری لوله های تأسیساتی می توانند عایق لوله ای مناسب با لوله های تاسیسات مورد نظرشان را انتخاب کنند. عایق لوله ای الاستومری در قطرهای 6 الی 114 میلی متر تولید می شود. هر یک از اندازه های عایق لوله ای الاستومری می تواند در صنایع ساختمان سازی، خودروسازی و... مورد استفاده قرار بگیرد. عایق های لوله ای الاستومری علاوه بر قطرهای متنوع در ضخامت های گوناگون نیز تولید می شوند. ضخامت گوشته و لایه ای است که دور تا دور لوله ها به وسیله ی آن عایق می شود. بدین صورت عایق لوله ای الاستومری به دلیل تنوع در ابعاد و ضخامت های خود توانسته است در صنعت های گوناگون جایگاه و محبوبیت ویژه ای کسب کند.

بهترین گزینه فوم عایق الاستومری عایق کاری لوله

یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از رشد قارچ و خوردگی های لوله ها و کانال ها در وضعیت های گوناگون آب و هوا، عایق های الاستومری رولی می باشد. بهتر است بدانید که برای قسمت هایی که متحرک می باشند، به خاطر نیاز به یک عایق با چسبندگی بالا، عایق های الاستومری که در آن الیاف به کار برده شده باشد؛ بهترین انتخا است. این نوع عایق به سطوح مختلف، محکم می چسبد و از آن محافظت می کند. این نوع عایق با روکش آلومینیومی که دارد به بازار ها عرضه شده است. که با روکش موجود در آن موجب افزایش مقاومت محیط می شود. مهمترین کاربرد این نوع عایق الاستومری در صنایع مختلف این است که موجب جلوگیری از بروز حوادث مختلف می شود. این عایق در سیستم های حرارتی و برودتی و تهویه نیز بسیار کاربرد مفیدی دارند. چنانچه بخواهیم این مدل عایق را با مدل های قدیمی آن مقایسه کنیم، باید گفت که قیمت این عایق بیشتر از عایق های قدیمی می باشد. البته با توجه به ویژگی هایی که گفتیم، خرید عایق های الاستومری چسبدار مسلح، بسیار به صرفه تر و منطقی تر می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق های الاستومری لوله عایق های الاستومری لوله، انواع فوم عایق الاستومری

عایق الاستومری ساخت کشور ترکیه می باشد. این نوع عایق از دو مدل لوله ای و رولی تشکیل می شود. کشور ترکیه این محصول را در این دو مدل تولید می کند و به کشور های دیگه صادر می کند. توجه داشته باشید که می توانید این محصول را در ابعاد و ضخامت های مختلف تهیه کنید. از عایق های الاستومری می توان به منظور عایق کاری انواع تجهیزات مکانیکی در سیستم های کانال کشی و تاسیسات مثل کانل کشی های مربوط به داکت اسپیلت و یا سیستم تهویه مطبوع و … استفاده کنید.