نحوه عایق کاری سقف های شیروانی ساختمان ها : نحوه عایقکاری روی سطوح سقف های شیروانی به این صورت می باشد که ابتدا از پرایمر بی رنگ نانوایزوکاور روی سطح استفاده می شود که کاملا حالت کشسان و الاستیکی دارد ، درمقابل باد و طوفان مقاومت می کند و دچار شکست و ترک خوردگی نمی گردد و سطحی چسبنده روی سقف شیروانی ایجاد می کند ؛ سپس از عایق سفید یا رنگی نانوایزوکاور روی آن استفاده می شود . سطحی  یکدست رنگی یا سفید در نهایت روی سقف شیروانی ایجاد می شود که 100درصد عایق رطوبتی است و همزمان حدود 30 تا 40 درصد هم عایق حرارتی است.

نحوه عایق کاری سقف های شیروانی ساختمان ها

عایق‌کاری رطوبتی سقف‌های شیروانی و یا آب‌بندی کردن آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. با عایق‌کاری شیروانی علاوه بر جلوگیری از نشت و نفوذ آب به ساختمان، از زنگ زدگی و فرسودگی سقف ساختمان نیز جلوگیری خواهید کرد. در ادامه با انواع آب بندی شیروانی آشنا خواهید شد. پوشش‌های نانو در این روش از عایق‌بندی شیروانی، مایعی از جنس رزین بر روی سطح مورد نظر ریخته می‌شود در روش عایق بندی استخر به روش نانو‌، ‌بعد از خشک شدن مایع رزین سطح استخر به خوبی آب‌بندی خواهد شد. از مزایای استفاده از این طرح می‌توان به سطح شفاف و حفظ ظاهر و زیبایی سقف شیروانی اشاره کرد. این روش بسیاری اقتصادی بوده و نصب آن نیز برای عایق کاری سقف شیروانی بسیار ساده می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

چرا عایق کاری سقف های شیروانی مهم است؟

  • هدف اصلی در پیاده سازی یک سقف، مراقبت از مال و جان افراد ساکن در آن مکان است. بنابراین حفاظت از آن به معنی حفاظت از دارایی های افراد در مقابل آب و با و … است.
  • آب باران، می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح سقف و آسیب شدید آن شود. یکی از ارکان مقاوم سازی ساختمان، جلوگیری از خسارات ناشی از نشت آب می باشد. از آنجا که در بیشتر موارد نمی توان ترک ها را دید، بایستی از عایق بندی سقف شیروانی استفاده کرد.
  • اگر سقف شیروانی به صورت بهینه ای عایق بندی شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب که ممکن است تمام خانه را تحت تاثیر قرار دهد، وجود ندارد.
  • دلیل اصلی استفاده از عایق بندی سقف شیروانی صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها است. ضد آب بودن ساختمان شما را از پرداخت هزینه برای تعمیرات مکرر و نگهداری آن بی نیاز می کند. اگر سقف شیروانی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، حتی در صورت آتش سوزی نیز لازم نیست نگران تهویه هوا باشید.