استفاده از مواد نانو در آب بندی چاله آسانسور : به قسمت پایین چاه آسانسور که در زیر پایین‌ترین طبقه آسانسور قرار داره چاهک یا چاله آسانسور میگن. در چاهک آسانسور قطعات مختلفی نصب میشه مثل ضربه‌گیرهای کابین آسانسور، ضربه‌گیرهای وزنه تعادل، پایه‌های ریل‌های راهنمای کابین، فلکه کششی سیم بکسل، گاورنر آسانسور، فلکه کشش زنجیر جبران آسانسور و البته چراغ روشنایی ته چاهک همراه با نردبان. وجود این نوع از تجهیزات که فلزی و اکثراً وابسته به برق هستند، اهمیت آب‌بندی ساختمون رو به‌ خوبی نشون میدن اما برای واضح‌ تر شدن موضوع اجازه بدید از اهمیت این کار بیشتر بگوییم.

استفاده از مواد نانو در آب بندی چاله آسانسور

امروزه استفاده از نانو در صنعت ساختمان سازی رواج پیدا کرده زیرا نانو با راحت ترین روش ممکن به شما سازه ای با مقاومت بسیار بالا ارائه می‌دهد.در عایق کاری چاله آسانسور استفاده از دو فرآورده نانو کریستال و ژل نانو الاستیک، دو محصول با کارایی و دوام بالا برای آب بندی چاله آسانسور شما خواهند بود.

  • دوام بالا (بیشتر از ۲۰ سال)
  • هزینه کم
  • اجرای آسان
  • ضمانت کالا
  • گارانتی اجرایی

از ویژگی های اساسی و مهم محصولات نانو سازه در آب بندی چاله آسانسور است . آب بندی در طبقات منفی و دیوارهایی که آب از پشت دیوار به داخل نفوذ می کند، روش های متفاوتی دارد. یکی از این روش ها آب بندی با تزریق رزین پلی ئورتان به داخل و پشت دیوار بتنی می باشد. محل هایی همچون محل قطع بتن ریزی، محل کرمویی، محل اتصال دیوار به کف و اطراف میان بولت ها و لوله های کار گذاشته شده در دیوار بتنی استعداد بالایی در نشت و نفوذ آب به داخل دارند. چاله های آسانسور به دلیل پایین بودن سطح ترازشان نسبت به باقی سطوح که عموما با سنجش ژئوفیزیک طراحی می شوند، یکی از مکان هایی هستند که به راحتی مورد نفوذ آب قرار می گیرند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب‌بندی چاله آسانسور آب‌بندی چاله آسانسور, انواع عایق آسانسور

وجود آب در چاله آسانسور می‌تواند منجر به اتصال کوتاه شود. اتصال کوتاه در هریک از بخشها و سنسورهای آسانسور می‌تواند منجر به اختلال جدی در کارکرد آسانسور شود. به وجود آمدن چنین اختلالی علاوه بر خرابی آسانسورها، می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند. از طرفی وجود آب در چاله آسانسور می تواند باعث زنگ زدگی اتصالات و قسمت‌های فلزی آسانسورشود. وجود این زنگ‌زدگی ها در قطعات آسانسور و علی الخصوص در رول بولتهای اتصال می تواند با گذشت زمان باعث تضعیف اتصالات شود. تضعیف اتصالات نیز قطعا منجر به اختلال در عملکرد آسانسور خواهد شد. نکته قابل ذکر این است که هزینه تعمیر در صورت نشت آب در چاله آسانسور، بسیار بالاتر از هزینه عایق‌کاری چاله آسانسور در مرحله ساخت خواهد بود. از این رو آب بندی چاله آسانسور ساختمان همواره از مسائل بسیار مهم پیش روی سازندگان بوده است.