انواع پوشش های محافظتی نانو پلیمری رطوبتی  : همانطور که از اسم این عایق پیداست از مواد پلیمری ساخته شده و هر چه میزان این مواد بالاتر رود مقاومت عایق نانو در مقابل رطوبت نیز افزایش می یابد. خرید عایق رطوبتی نانو پلیمر بسیار به صرفه است چراکه موادی در ساختار آن وجود دارد که باعث شده این عایق خاصیت آب گریزی و دوام بالایی داشته باشد. یکی از مزیتهای جالبی که عایق رطوبتی نانو پلیمر دارد این است که به سطحی که در زیر آن قرار دارد اجازه تنفس می دهد که این امر موجب جلوگیری از رشد قارچ و کپک می شود. از این نوع عایق ها برای رنگ کاری جدول های کنار خیابان استفاده می شود و طول عمر آن بالای 5 سال می باشد و نیازی به ترمیم مجدد ندارد.

انواع پوشش های محافظتی نانو پلیمری رطوبتی 

یکی از مهم ترین علت محبوبیت عایق رطوبتی نانو نسبت به سایر پوشش های محافظتی در حافظت آنها از سازه در برابر اشعه های مضر مثل UV علاوه بر حفظ عملکرد اصلی خود می باشد که همین موضوع سبب بالاتر رفتن قیمت این محصول می باشد. شاید بخاطر داشته باشید قیرگونی جزو اولین روش ها جهت عایق کردن سطوح ب شمار می رفت، ماده اولیه در تهیه قیر نفت خام بود و به دلیل استفاده از دو محصول قیر و گونی جهت اجرای آن به این نام مشهور شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، ایزوگام دیوار به عنوان یک روش عایق بندی دیگر وارد بازار شد، این روش به صورت یک پارچه آماده بود که با حرارت دادن آن به سطوح مختلف چسبیده می شد. سطح رویی ایزوگام می تواند ساده یا فلزی باشد و در صورت نگهداری مناسب تا 10 سال از آن می توان استفاده کرد. نانو پلیمر یک لایه روی سطح ایجاد میکند و برای سطوحی به کار می رود که متخلخل و ناصاف بوده و انتظار می رود که در آینده ترک در آن ایجاد شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید. 

عایق های نانو پلیمر عایق های نانو پلیمر، عایق های رطوبتی نانو

یکی از مواردی که هنگام عایق کاری باید در نظر گرفته شود قیمت آن می باشد و با توجه به اینکه عمر مفید عایق رطوبتی نانو پلیمر حدود 30 سال می باشد بنابراین انتخاب آن بسیار مقرون به صرفه است. این نوع عایق در مقایسه با سایر پوشش ها و حفاظ ها بسیار ارزان تر است و کارایی بالاتری دارد. عایق های رطوبتی نانو پلیمر مزایای زیادی دارد که تعدادی از آنها به شرح زیر می باشد:

  • این نوع از عایق ها آنتی باکتریال هستند.
  • قابل استفاده برای تمامی سطوح می باشند و در اجرای این عایق ها محدودیتی وجود ندارد.
  • عایق رطوبتی نانو با رنگهای مختلفی در بازار موجود می باشد که باعث شده است افراد بتوانند رنگی مطابق با سلیقه و مکانی که قصد استفاده از عایق رطوبتی نانو در آن دارند را به راحتی انتخاب کنند.
  • به دلیل اینکه اجرای آن زمان زیادی نمی گیرد باعث صرفه جویی در وقت می گردد.
  • عایق نانو غیر قابل اشتغال بوده و استفاده از آن خطری ندارد.
  • این نوع عایق سمی نمی باشد و بو ندارد.
  • یکی از مهمترین ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن می باشد.