انواع عایق کاری دیوار های خارجی ساختمان : عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند ۳۵ تا ۵۵ درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایق کاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری، نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایق کاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های در حال ساخت متفاوت می باشد. امروزه تعداد زیادی عایق حرارتی ارزان و متداول در بازار موجود است.

انواع عایق کاری دیوار های خارجی ساختمان

عایق کاری دیوارهای خارجی ساختمان می تواند به دو روش انجام شود: عایق کاری با سازه، عایق کاری بدون سازه.

عایق کاری با سازه : این روش عایق کاری دیوار، برای عایق های که انعطاف پذیری بیشتری دارند استفاده می شود. در این روش به دلیل سخت نبودن عایق حرارتی، لایه نمای پایانی نمی تواند مستقیما بر روی عایق حرارتی نصب شود، بنابراین از یک قاب بندی چوبی و یا فلزی استفاده می شود و عایق حرارتی در فضای خالی بین قاب ها قرار می گیرد و لایه نمای پایانی بر روی سازه نصب می شود.

عایق کاری بدون سازه : این روش عایق کاری برای عایق های حرارتی سخت که انعطاف پذیر نیستند مانند پشم سنگ تخته ای صلب استفاده می شود. چون این عایق های حرارتی منعطف نیستند می تواند نمای پایانی را مستقیما بر روی آن ها اجرا کرد و نیازی به سازه کمکی ندارند. از محصولات پشم سنگ مانند پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ پتویی می توان برای عایق کاری دیوارهای خارجی ساختمان استفاده کرد. استفاده از این عایق پشم سنگ در عایق کاری دیوارهای خارجی مزایای دیگری علاوه بر جلوگیری از اتلاف حرارت دارد، مانند بهترین عایق ضد حریق بودن، عایق صوتی بودن و کاهش ورود صدا از خارج به درون ساختمان، پایداری ابعادی، حمل و نصب آسان و طول عمری برابر با طول عمر ساختمان. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری جداره های خارجی ساختمان عایق کاری جداره های خارجی ساختمان, پوشش حرارتی دیوار

عایق کاری دیوارهای ساختمان شامل یک لایه عایق حرارتی و نمایی بر روی آن (نمای گچ، سنگ و یا آجر) می باشد. عایق کاری حرارتی دیوارهای ساختمان به روش های مختلفی انجام می شود و انتخاب روش مناسب بستگی به شرایط ساختمان و هزینه عایق کاری دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت ساختمان و متدهای ساخت سریع خانه ها در کمترین مدت، روش های جدیدی نیز به وجود آمده اند، از جمله این روش ها می توان به ICF (بلوک های سیمانی عایق) و ساندویچ پانل ها اشاره کرد. درون این مصالح از عایق حرارتی استفاده شده است و نیاز به عایق کاری مجدد دیوار نمی باشد.