نحوه اعمال مواد آب بندی سینک های ظرفشویی : گاهی اوقات بی‌توجهی‌های کوچک هزینه‌های زیادی در پی دارد. اگر درزهای سینک باز شده و آب به داخل کابینت نفوذ کند باعث می‌شود کابینت‌ها طبله کنند و دچار زنگ‌زدگی شوند. اگر بموقع مشکل را حل نکنید مجبور به تعویض کابینت خواهید شد. برای جلوگیری از پوسیدگی و آسیب به کابینت‌ها بهتر است آب‌ بندی و درزگیری سینک را به‌درستی انجام دهید. آب بندی درزها را به‌خوبی محکم می‌کند و جلوی نفوذ آب به زیر سینک ظرف‌ شویی و کابینت‌ ها را می‌گیرد. درزگیر اطراف سینک به مرور زمان ترک می‌خورد پس باید این کار را برای جلوگیری از آسیب دیدن کابینت هر چند وقت یک بار انجام دهید.

نحوه اعمال مواد آب بندی سینک های ظرفشویی

قبل از نصب درزگیر جدید، هر نوع درزگیری قدیمی را برداشته و اطراف سینک ظرفشویی را تمیز کنید. برای نرم کردن مواد و بیرون کشیدن آن ممکن است نیاز باشد تا از پاک کننده درزگیر استفاده کنید. کاتر ابزاری مناسب برای این کار است. گرچه انبردست دم باریک برای بیرون آوردن قطعات لجباز مفید است. با استفاده از تفنگ درزگیر، ماده درزگیر را در اطراف لبه ظرفشویی بزنید. باید درزگیر را به طور مداوم با حرکت تفنگ درزگیر از سمت خود به خارج یا در جهت برعکس اعمال کنید. می توانید انگشت خود را خیس کرده و از آن برای صاف کردن درزگیر استفاده کنید، اگرچه کاردک یا ابزار درزگیری نیز مناسب این کار هستند. استفاده از درزگیر در سینک های توکار کمی دشوارتر است اما می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. برای اینکار ابتدا باید نقاط اتصال را از داخل کابینت تمیز کنید، سپس لبه بالایی سینک ظرفشویی را در جایی که با پیشخوان قرار دارد، فشار دهید. شاید لازم باشد این روند را از طرف دیگر تکرار کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سینک ظرفشویی آب بندی سینک ظرفشویی, نحوه درزگیری سینک

برای انواع سینک روکار باید کناره‌های صفحه را با سیلیکون به خوبی آب بندی کنید و از سه‌پری یا بغل گازی آلومینیومی استفاده کنید. برای سینک توکار پس از بریدن باید محل برش صفحه را با سیلیکون آب بندی کنید و اجازه دهید تا قبل از نصب به خوبی خشک شود سپس سینک را برگردانده و نوار لاستیکی آن کنده شود و به جای آن یک فیلم از سیلیکون به ضخامت یک سانتی‌متر دور سینک و روی لبه بزنید و بعد آن را در محل برش قرار دهید. بعد از اطمینان از قرارگیری صحیح باید سینک را با استفاده از گیره یا اعمال فشار زیاد با قرار دادن جسم سنگین به مدت چند ساعت، در جای خود محکم کنید. برای نصب قرنیز آب بندی روی صفحه حتما قسمت زیر قرنیز به صورت کامل با سیلیکون بین دیوار و صفحه درزها پر شود و سپس قرنیز نصب شود.