روش آب بندی سرویس های بهداشتی با چسب نانو : امروزه یکی از روش های مهم و رایج جهت آب بندی سرویس بهداشتی استفاده از روش نانو است. لازم به ذکر است که از این روش می توان برای آب بندی سرویس های بهداشتی و حمام که به روش سنتی آب بندی شده اند نیز استفاده کرد. بهتر است بدانید استفاده از این روش مزایا و قابلیت های بسیاری را به دنبال دارد. یکی از مزیت های این روش مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع عایق بندی نانو نسبت به هر ماده دیگری بهتر و به صرفه تر می باشد. با انتخاب این روش به طور قابل توجهی می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد.

روش آب بندی سرویس های بهداشتی با چسب نانو

با استفاده از مواد نانو در سرویس های بهداشتی به هیچ وجه شاهد تجمع میکروب ها، جلبک ها، شوره و جرم نخواهید بود. در واقع در این روش آب به زیر کاشی ها نفوذ نکرده و تخریب نمی شوند. از دیگر مزیت های استفاده از روش نانو جهت آب بندی سرویس بهداشتی و حمام، دوام و مقاومت بسیار بالای آن است. همچنین مواد نانو عایق رطوبت و آب بوده و در طول گذشت زمان دچار خرابی نمی شوند. انتخاب این روش به نوعی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود. همچنین این روش، روشی بهینه و با دوام بوده و بسیار کاربردی است. لازم به ذکر است که جهت آب بندی سرویس های بهداشتی با استفاده از مواد نانو باید این مواد را با پودر سنگ و سیمان سفید به خوبی مخلوط کرد. همچنین برای نفوذ بهتر مواد نانو لازم است درزهای بین کاشی ها به خوبی باز شوند. در مرحله بعد لازم است ترکیب مواد نانو و سیمان سفید را بر روی سطوح کاشی با استفاده از کاردک به خوبی پخش کنید. این ترکیب لازم است طی سه مرحله و با دقت خاصی انجام گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی سرویس بهداشتی چسب آب بندی سرویس بهداشتی, انواع چسب ماستیک

آب بندی سرویس بهداشتی ، دستشویی ، توالت ، حمام ، استخر، چاله آسانسور و پشت بام و حوض ها بسته به این که مواد و مصالح به کار رفته در کف و دیوارها از چه جنسی باشد، اشکالات و تبعات ویژه خود را خواهد داشت. به طور مثال برای در سرویس های بهداشتی و حمام که بیشتر از کاشی و سرامیک استفاده می گردد خود مصالح آسیب ظاهری نمی بینند، اما عدم درزبندی صحیح بین کاشی ها و سرامیک ها باعث عبور آب از درزها و نفوذ به فضاهای مجاور می شود. همچنین انباشت آب و رطوبت در پشت کاشی و سرامیک ها باعث بروز پوسیدگی و آلودگی های بهداشتی در پس زمینه آن ها می گردد.