عرضه عایق رزین اپوکسی آب بندی و عایق کاری : پوششی دوجزئی است که پس از اجراء و خشک شدن لایه ای بی رنگ با حالت شیشه‌ای روی سطح به جای می گذارد که از نفوذ هرگونه نم و رطوبت به داخل سطوح زیر کار جلوگیری به عمل آورده همچنین مانع انتقال رطوبت از پایین سـطح بـه بالا می‌گردد. این رزین‌ها که به‌طور معمول رنگ کهربایی یا قهوه‌ای دارند ویژگی‌های مفیدی را دارا می‌باشند. رزین مایع و عامل‌های پخت هر دو با هم سیستم‌هایی با ویسکوزیته‌ی پایین و فرآیندپذیری آسان را تشکیل می‌دهند. رزین‌های اپوکسی براساس عامل پخت انتخابی ما می‌توانند به آسانی و به سرعت در هر دمایی از ۵ درجه سانتیگراد تا ۱۵۰ درجه پخت شوند.

عرضه عایق رزین اپوکسی آب بندی و عایق کاری

یکی از سودمندترین مشخصه‌های رزین‌های اپوکسی جمع‌شدگی‌کم آنها به هنگام پخت است و این مشخصه سبب می‌شود تنش‌ های داخلی کاهش یابد. استحکام چسبندگی بالا و خواص مکانیکی عالی در کنار عایق الکتریکی بودن و مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی مشخصات فوق‌العاده‌ای را برای رزین اپوکسی ترتیب می‌دهند. اپوکسی‌ها علاوه بر کاربردگسترده‌ای که به عنوان رزین لمینیت در صنعت دارند توانسته‌اند درحوزه‌ های  چسب، ترکیبات آب‌بندی، ترکیبات قالب‌گیری، بتونه‌کاری و درزگیری، رنگ و وارنیش نیز کاربرد بسیاری بیابند.  رزین‌های اپوکسی از یک زنجیره‌ی بلند مولکولی تشکیل می‌شوند و هم‌چون رزین وینیل استر بخش‌های فعالشان در انتهای زنجیر قرار دارد. این بخش‌های فعال به‌جای گروه‌های استری، گروه‎‌های اپوکسی هستند. نبود گروه‌های استری به این معناست که رزین اپوکسی مشخصاً مقاومت خوبی در برابر آب دارد. رزین‌های اپوکسی شامل دو گروه حلقوی در مرکز زنجیره می‌باشند که جذب تنش‌های مکانیکی و حرارتی را خیلی بهتر از گروه‌های خطی انجام می‌دهند و به این ترتیب باعث سفتی فوق‌العاده، چقرمگی و مقاومت حرارتی خوب رزین اپوکسی می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ویژگی های عایق رزین اپوکسی :

- استفاده از افزودنی شیمیایی در ساختار رزین اپوکسی EI-408، علاوه بر افزایش مقاومت الکتریکی محصول، باعث افزایش مقاومت شیمیایی و حرارتی آن نیز می‌گردد.
- این محصول دارای مقاومت مکانیکی بالا و همچنین مقاومت مناسب در مقابل عوامل محیطی و UV بوده و همین امر کاربری آن را در محیط های خارجی دو چندان می‌نماید.

عایق اپوکسی عایق اپوکسی, انواع عایق رزینی

رزین اپوکسی عایق الکتریکی و رسانای حرارتی به طور گسترده‌ای در دفن قطعات الکترونیکی استفاده می‌شود. به دلیل تمایل به توسعه سیستم‌ها و مدارات الکترونیکی با ابعاد کوچکتر و با سرعت بالاتر، انتقال گرما در مواد مورد استفاده برای عایقکاری قطعات الکترونیکی به یک موضوع فزاینده و مهم تبدیل شده است. انتظار می‌رود که مواد مورد استفاده در عایقکاری قطعات الکتریکی نسل بعدی دارای قابلیت اتلاف گرما، ضریب انبساط حرارتی کمتر و تاخیر در انتقال سیگنال کمتر باشد. گرمای انباشته شده از وسایل الکترونیکی باید با افزایش قابلیت اتلاف گرما از این مواد حذف شود. کامپوزیت‌های پلیمری پر شده با پرکننده‌هایی با قابلیت رسانای حرارتی بالا به عنوان روشی مقرون به صرفه و امکان پذیر برای حل مشکل تجمع حرارت در قطعات الکترونیکی بکار می‌روند.