قیمت خرید قیر آماده طبیعی و گیلسونایت : قیر آماده طبیعی یکی از محصولات کاربردی برای راه و جاده سازی می باشد که از معادن استخراج می شود و نام یگر آن قیر است، این محصول با داشتن ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد توانسته مورد توجه افراد زیادی قرار گیرند و بازار فروش پر رونقی داشته باشند. برای خرید انواع گیلسونایت ایرانیو قیر طبیعی مرغوب و باکیفیت به همراه قیمت به صرفه، هم اکنون می توانید از مجموعه ما که فروشنده بزرگ و معتبر این محصول در سطح کشور است، بهره مند گردید.

قیمت خرید قیر آماده طبیعی و گیلسونایت

گیلسونایت ساخته و تولید صنعت معدن است که به عنوان ماده ای کاربردی شناخته شده و در صنعت های مختلف خواهان و طرفداران بسیاری را دارد، شما نیز اگر قصد آشنایی با این محصول کاربردی معدنی را دارید، در ادامه مبحث با ما همراه باشید. اطلاعاتی مفید و جامع درباره گیلسونایت: تاریخچه اولیه گیلسونایت به جنوب ترکیه در سال ۱۹۳۰ بازمی گردد که به عنوان ماده ای هیدروکربن شناخته شده است. گیلسونایت محصولی طبیعی است که در حلال های معطر و قیرهای نفتی محلول می باشد. از نظر شکل ظاهری همانند ماده معدنی آبسیدین می باشد که ماده ای براق سیاه رنگ است. گیلسونایت در سطح زیر زمین قرار دارد که اغلب در درزها یا رگه های عمودی یافت می شود و ضخامت لایه های آن بین دو تا شش فوت می باشد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که در برخی موارد قطر لایه ها نیز به ۲۸ فوت نیز می رسد. برای استخراج لایه های گیلسونایت در فوت های مختلف، باید کارگرهای متخصص این عمل را انجام دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر آماده طبیعی قیر آماده طبیعی, انواع عایق های قیری

برای انتخاب قیر آماده باید به گزینه های زیر توجه کنید:

  • قیر آماده باید چسبندگی زیادی داشته باشد.
  • غلظت آن زیاد باشد.

حال که با نحوه انتخاب قیر آماده شده اید بهتر است در مورد خواص قیر طبیعی هم اطلاعاتی را کسب کند به عنوان نمونه مقاومت بالایی در مقابل اکسیداسیون و دما دارد و این به دلیل محتوای نیتروژنی آن می باشد و استفاده از آن در تولید ایزوگام باعث می شود درصد نفوذ رطوبت به صفر برسد این ماده معدنی موم ندارد به همین دلیل استفاده از آن در آسفالت موجب گردیده در مقابل ساییدگی مقاومت آسفالت افزایش یابد و از استان هایی که دارای معادن غنی از قیر طبیعی هستند می توان به کرمانشاه، خوزستان و ایلام اشاره کرد. از مهم ترین کاربرد قیر طبیعی می توان به استفاده آن به عنوان بایندر در آسفالت و ایزوگام اشاره کرد علاوه بر این در فرآیند ریخته گری، تولید رنگ و جوهر هم استفاده می شود برای عایق سازی لوله های انتقال نفت، تونل و چاه های انتقال مواد سیال هم استفاده می گردد قیر طبیعی چون خاصیت ضد میکروبی دارد تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می کنند.