خرید عایق محافظ ایزوگام نانو در سراسر کشور : یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است برای یک ساختمان به وجود بیاید و آن ساختمان را دچار تخریب کند وجود نم و رطوبت است. برای رفع مشکلات ناشی از نشتی پشت بام راهکارهای مختلفی وجود دارد که از جمله می توان به روش سنتی و متداول ایزوگام یا قیر گونی اشاره کرد که این روش به دلیل داشتن برخی معایب و مشکلات ، صدمات زیادی را به مصرف کننده وارد می کند. با توجه به متریال ایزوگام که از مواد نفتی تشکیل شده در اثر تابش خورشید و گرمای تابستان مواد فرار موجود در آن از محیط خارج شده و باعث خشک شدن و از دست دادن حالت انعطاف پذیری وهمچنین انبساط و انقباض های شب و روز هم باعث ترک خوردن و جداشدگی از سطح پشت بام و پایین آمدن عمر و کارایی و گرمای تابستان ایزوگام می گردد.

خرید عایق محافظ ایزوگام نانو در سراسر کشور

لذا شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت اقدام به تولید پوشش محافظ ایزوگام نموده که نه تنها باعث محافظت از ایزوگام می نماید بلکه این پوشش عایق بوده و در محل هایی که ایزوگام ترک خورده و یا خاصیت خود را از دست داده باشد مجددا” عایق می نماید. عایق محافظ ایزوگام با اجرای آسان توسط قلم و یا تی و یا بصورت پاشش یک لایه محافظ و عایق بر روی سطح ایزوگام ایجاد می نماید که این پوشش سال ها ایزوگام شما را از تابش نورخورشید – سرما و یخ زدگی محافظت نموده و عمر آن را چندین برابر می کند و همچنین باعث عدم انتقال سرما و گرما به داخل ساختمان می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق روی ایزوگام عایق روی ایزوگام, عایق پوشش نانو

محصول عایق رطوبتی نانو یک محصول دو جزیی بوده، که جز اول آن بصورت مایعی نفوذ پذیر در مرحله نخست اجرا شده و در مرحله دوم رنگ عایق بر روی سطح اجرا میگردد. عایق های رطوبتی، نانو عایق جایگزین ایزوگام و مناسب، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین نحوه اجرای بسیار راحت این محصول با تقاضای فراوان کارفرمایان ساختمانی روبرو نموده است . استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که  علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره می کنیم. عایق رطوبتی نانو ، عایق محافظ قابل استفاده در پشت بام،  نمای ساختمان، حمام، سرویس بهداشتی، استخر و آب نما و غیره .... می باشد .