عایق کاری و درزگیری استخرهای کشاورزی در کرج : عایق کاری و آب بندی استخر مهمترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض میباشد. تفاوتی ندارد که استخر ورزشی باشد، استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا آبنما و غیره. مهم این است که آب از میان درزها و دیواره های استخر به بیرون نفوذ نکند. صرف نظر از هزینه تامین آب ، مشکلاتی مانند مرطوب کردن خاک اطراف و بناهای نزدیک استخر از دیگر علل اهمیت آب بندی صحیح استخر است. اگر چه در نگاه بلند مدت عدم صحیح آب بندی استخر می تواند آسیب های جبران ناپذیری برای استخر داشته باشد.

عایق کاری و درزگیری استخرهای کشاورزی در کرج

در این روش استخر را می توان داخل زمین و یا روی زمین کار کرد، جهت ساخت استخرهای داخل زمین نیاز به گود برداری، عایق کاری و استفاده از مصالحی همچون سیمان، بتن و غیره می باشد، البته باید اشاره داشت که شرکت های سازنده استخر هر کدام به روش خاصی عمل می نمایند و این روش ها کاملا تجربی است، بعنوان مثال استفاده از چسب های مخصوص استخر و درصد ترکیب مواد و مصالح تماما تجربه مهندسین استخرها می باشد، پس با توجه به شرایط فوق باید اشاره داشت، در صورتیکه استخرهای بتنی توسط مهندسین و سازندگان این استخرها انجام گیرد، نیاز به هزینه و زمان زیادی دارد و همچنین سطح این استخرها زبر بوده و جذب جلبک دارد البته در استخرهای بتنی که مواد نانو در آن ها استفاده شده این مشکل رفع شده است . این استخرها قابل جابجایی نیستند و هر چند سال یک بار نیاز به نظارت و ترمیم دارند زیرا ممکن است ترک های مویی و کوچکی بردارند که در صورتیکه به موقع به آنها توجه نشود باعث بزرگتر شدن ترک ها و نشت آب می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق درز استخر کشاورزی عایق درز استخر کشاورزی, انواع عایق درزگیر

در واقع این موضوع ها خوب و عالی هستند شما می‌توانید محیط مورد نظر خود را با استفاده از این ابزار عایق کنید و از اطمینان داشته باشید. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. اصولاً مهندسین و کارشناسان عایق های رطوبتی استخر را برای محیط های مثل سرویس‌های بهداشتی استخر ها استفاده می‌کنند. امروزه این نوع از عایق ها دوام بالاتری را دارا هستند. عایق استخر پلیمری یکی از بهترین و با کیفیت ترین عایق ها می‌باشد. امروزه این نوع عایق های رطوبتی استخر علاوه بر استخر برای موارد دیگر به کار می‌رود که در تمامی موارد به خوبی و راحتی عایق بندی می‌کنند تا رطوبت به بیرون درز پیدا نکند.