استفاده از عایق های صوتی دیواری و سقفی : امروزه به دلیل افزایش جمعیت و گسترش بافت شهری و امکان یافتن مردم در فاصله های نزدیک به یکدیگر، آلودگی صوتی یکی از دغدغه های مهم مردم به شمار می آید. به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و حل مشکلاتی از این قبیل، عایق صوتی یکی از بهترین روش هایی است که امروزه در ساخت ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری اجرا می شود. نکته حائز اهمیت در عایق صوتی، روش استفاده و مواد تشکیل دهنده آن می باشد که با توجه به میزان آلودگی صوتی ایجاد شده، توسط متخصصین عایق آپ دکو تشخیص داده شده و بهترین نوع پنل های ضد صدا و با کیفیت ترین محصول مناسب استفاده می شود.

استفاده از عایق های صوتی دیواری و سقفی

راه حل تمام این مشکلات گاهی از چیزی که فکر می کنید هم راحت تر است. استفاده از عایق صوتی می تواند تمام این مسائل را بر طرف کند. در واقع، مواد عایق صدا بی‌شماری وجود دارد که می‌توان از بین آنها برای کاربردهای مختلف انتخاب کرد. برخی از آنها مناسب‌ تر یا مؤثرتر از سایرین هستند که تا حد زیادی به نوع صدای ایجاد شده، منبع صدا، ساختار ساختمان، ساخت دیوار و عوامل کلیدی مختلف دیگر بستگی دارد. برای درک مواد عایق صوت و نحوه عملکرد آنها، ذکر این نکته ضروری است که صدا نوعی انرژی است. صوت از منبعی حرکت می کند و در طول مسافتی که طی می کند هرگاه به هوا و اجسام در مسیر خود برخورد کند باعث ارتعاش می شود. این امواج صوتی سپس به گوش گیرنده می رسد و مغز را تحریک می کند. مواد عایق صدا برای کاهش فشار صوتی ایجاد شده از منبع به گیرنده به کار می روند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی عایق صوتی, عایق بندی صوتی

همانطور که میدانید امروزه بیش از پیش شاهد تأثیرات زیان بار آلودگی ها و واکنش منفی مردم به آن هستیم. آلودگی صوتی به یکی از جدی ترین معضلات محیط زندگی اجتماع بشری مبدل گشته است. و یکی از مهمترین عوامل در ارزیابی تجهیزات صنعتی میزان مقاومت آن در برابر آلودگی صوتی و به نوعی کیفیت عایق بندی صوتی آن می باشد. بدین ترتیب برای جلوگیری از انتقال اصوات خشن و ناموزون ، عایق صوتی یا عایق صدا نقش برجسته ای ایفا می نماید. انواع عایق صوتی امروزه در جوامع ساختمانی و صنعتی توانسته مسئله بزرگ آلودگی صوتی را رفع و عایق صوتی را که به عایق ضد صدا و عایق صداگیر نیز معروف است به یکی از پر استفاده ترین انواع عایق در بین صنایع مربوطه تبدیل نماید.