تولید و فروش عایق الاستومری پشت چسبدار در کرج : پلی اتیلن و پلی پروپیلن، پلیمرهایی هستند با دمای انتقال شیشه ای بسیار ناچیز و دارای ماهیت بلورینگی که به دلیل همین ماهیت، فاقد خواص لاستیکی بوده و به عنوان پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. با کوپلیمر کردن اتیلن و برهم زدن نظم ساختمانی هر یک از هموپلیمرها می توان ویژگی بلورینگی را از پلیمر جدا و پلیمری با ویژگی لاستیکی پدید آورد. کوپلیمر تشکیل شده با این روش خاص، EPR نامیده می شود که دارای ماهیت کاملا اشباع شده بوده و به دلیل همین امر، از مقاومت جوی و حرارتی بالایی برخوردار است. اما این الاستومر به علت عدم وجود پیوند دوگانه در ساختار شیمیایی فاقد قابلیت پخت گوگردی بوده و فقط با سیستم پخت پراکسیدی پخت می شود.

تولید و فروش عایق الاستومری پشت چسبدار در کرج

برای حل این مشکل، از منومر سومی یعنی منومر DN در واکنش با اتیلن و پروپیلن استفاده می گردد. به این ترتیب، ترپلیمری حاصل می گردد که حاوی پیوند دوگانه بوده و قابلیت پخت گوگردی پیدا می نماید که این ترپلیمر EPDM نامیده می شود. عایق الاستومری چسبدار یا عایق الاستومریک EPDM برای مناطق سردسیر و گرمسیر بسیار مناسب بوده، به گونه ای که زمان مند شدن، اکسید شوندگی و پیر شدن درجه ناشی از گرمای آن بسیار کم و ناچیز است و در برابر مواد شیمیایی آلی و غیر آلی مقاوم می باشد. همچنین مقاومت شیمیایی آن (عایق الاستومری) در برابر فرآورده هایی بر پایه غیر محلول نیز کم است. در عایق الاستومری عموما از چسب‌ های ساده استفاده می‌شود در حالی که در عایق صوتی از چسب‌های مسلح نخدار به منظور دوام و استحکام، طول عمر و قدرت چسبندگی استفاده می‌شود. یکی دیگر از عواملی که در حذف و جذب صدا تأثیر بسزایی دارد، دانسیته یا چگالی ماده می‌باشد و هر چه مقدار دانسیته ماده بیشتر باشد عایق مناسب‌تری برای صوت می‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومریک عایق الاستومریک, پوشش فومی الاستومری

عایق‌های الاستومریک حد اکثر دارای دانسیته 50 کیلوگرم به ازای هر متر مکعب هستند که این عدد برای عایق صدا سلول باز شرکت گوهر ابنیه پایتخت از 70 تا90 کیلوگرم به ازای هر متر مکعب قابل استفاده است. برخی از شرکت‌ها نیز برای کاهش قیمت تمام‌شده خود ضخامت الاستومری را از 6 میلیمتر تا 30 میلیمتر انتخاب می‌کنند که این موضوع نیز در عملکرد صوتی عایق بسیار تعیین کننده است؛ چرا که همانند دانسیته، که هرچه بیشتر باشد تاثیر حذف صدا بیشتر می‌شود، افزایش ضخامت نیز با کم کردن صدا رابطه مستقیم دارد. در نتیجه ضخامت پایین این عایق ها تأثیر عایق صوتی بودن آن را کاهش می‌دهد. تفاوت دیگر این دو ماده در مقادیر ارائه جهت فروش می‌باشد. هر رول ورق عایق صوتی، 2متر مربع می‌باشد در حالی که اگر از فوم سلول بسته الاستومریک استفاده گردد، حداقل این مقدار 10متر مربع می‌شود و این موضوع باعث افزایش قیمت در متراژ های پایین می‌گردد.