بهرین عایق ملات محافظ ایزوگام در سراسر کشور : همان طور که می دانید ایزوگام کردن سطوح مختلف به دلیل مقاوم‌ شدن آن ها در برابر نفوذ آب و رطوبت و همچنین محافظت در برابر اشعه خورشید است. مهم ترین مزیتی که در تولید ایزوگام ها وجود دارد انواع مختلف و متنوع عایق ها است، عایق ها متناسب با سطوح مختلف، ضخامت و دوام آن ها و شرایط اقلیمی متفاوت تولید و روانه بازار می شوند. به طور کلی عمر مفید ایزوگام بین ۱۰ تا ۱۵ سال تخمین زده شده است اما دوام ایزوگام به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این عوامل میتوان به کیفیت عایق، زیرسازی مناسب و نصب اصولی آن، عوامل محیطی، نحوه استفاده و مراقبت از ایزوگام که مؤثر در دوام و طول عمر مفید این عایق هستند اشاره کرد.

بهرین عایق ملات محافظ ایزوگام در سراسر کشور

ملات محافظ ایزوگام با سیمان و ماسه درست می شود و بر روی ایزوگام قرار می گیرد تا باعث شود ایزوگام در برابر رفت و امد زیاد ، فضولات پرندگان ، باران های اسیدی و … مقاوم باشد و همچنین ب خاطر رنگ روشنی که دارد باعث می شود ایزوگام تاثیر کمتری از نور خورشید بگیرد و عمر بیشتری داشته باشد.علاوه بر مولات جنس ایزوگام هم می تواند برعمر ان موثر باشد که با توجه به جنس قیمت ایزوگام متفاوت است. ایزوگام فرآورده ‌ای نفتی و لایه‌ای پوششی است برای عایق کردن سطوحی چون پی، دیواره، کف و بام ساختمان ‌ها و استخرها در مقابل نفوذ آب. ایزوگام چه تک ‌لایه ، چه دولایه، ممکن است با روکش آلومینیومی یا بدون آن باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت‌ بام را ایزولاسیون کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد ، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم ( فویل دار ) استفاده کنید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش محافظ نهایی ایزوگام پوشش محافظ نهایی ایزوگام, عایق روی ایزوگام

اگر قصدتان عایق کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است ، از نوع بدون روکش استفاده کنید تا اقتصادی تر باشد. با کمک پوشش هایی از جنس های مختلف می توان، کارایی و دوام عایق بندی ایزوگام را افزایش داد. برای اجرای هر یک از انواع پوشش روی ایزوگام رعایت برخی اصول جهت اثربخشی بهتر آن بسیار با اهمیت می باشد. چرا که در غیر این صورت نه تنها فایده ای از ایجاد این پوشش حاصل نمی شود بلکه می تواند آسیب هایی را نیز به ساختمان شما وارد سازد.