خرید عایق های صوتی الاستومری منازل در کرج : با توجه به وجود و شیوع انواع آلودگی‌های زیست محیطی از جمله آلودگی‌های صوتی، تولید مواردی از جمله عایق صوتی را در برنامه‌ی محققان و صنعتگران گذارد. از گذشته به صورت کلاسیک از انواع عایق از جمله عایق پشم سنگ و پشم شیشه به عنوان عایق صوتی استفاده می‌گشته که به خاطر عوارض و پیامدهایی از قبیل حساسیت‌زایی دانشمندان و مخترعین را به ابداع نوع جدیدی از عایق صوتی رهنمون نمود. به طوری که در سال‌های اخیر در ایران و از دهه ۵۰ قرن بیستم میلادی در کشورهای صنعتی کاربرد انواع عایق صوتی (عایق صوتی الاستومری) بسیار رواج یافته است.

خرید عایق های صوتی الاستومری منازل در کرج

همان‌طور که بیان شد عوارض و خصوصیات عایق صوتیِ پشم شیشه و پشم سنگ، نیاز به تولید و کاربرد انواع جدید عایق صوتی را در رأس برنامه‌های صنعتگران قرار داد و محققین در دهه ۵۰ قرن بیستم میلادی موفق به کشف ترکیبات جدیدی از مواد پتروشیمی به نام عایق صوتی و حرارتیِ الاستومری گردیدند. عایق صوتی الاستومری با ضخامت های گوناگون در لایه های داخلیِ ماینرباکس ها و دیواره های اتاقک های صوتیِ ماینر و همچنین در ساختار لوله های خرطومی انتقال حرارت و صوت باعث صداگیری و کاهش صدای مزاحمِ خروجی از فن و پاور ماینر گشته و محیط را برای کاربر وساکنین قابل تحمل می کند.  از جمله موارد دیگر که شامل مورد مصرفی برای عایق صوتی می شود فصاهای داخلیِ استودیوها و محل های ضبط صدا می باشند.محیط هایی از این قبیل،نیاز به آستانه های صوتیِ بسیار پایینی دارند تا در زمان رکورد یا ضبط صدا هیچگونه اغتشاش صوتی پدید نیاید و با بهترین کیفیت عملیات ضبط، صداگیری به انجام برسد.بنا به ضرورت و نیاز از عایق صوتی الاستومری بصورت مستقیم در دیوارها و نماهای داخلی  استودیوها از عایق صوتی استفاده می گردد تا میزان اکو و برگشت یا رنانس صوتی به حداقل میزان برسد و صدای اصلی ومورد نیاز، توسط دستگاههای مربوطه ضبط گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق صوتی پوشش عایق صوتی, انواع پوشش صوتی

مورد دیگری که از عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال اصوات استفاده می گردد،فغای داخلی و بیرونیِ کانال های تهویه هوا می باشد.با توجه به ایجاد صدای مزاحم و شدید توسط فن های دمنده و مکتده،نیاز به صداگیری و حدف صدای مزاحمِ این فن ها،به شدت احساس می گردد.به همین منظور به کاربرد عایق صوتی الاستومری و دیگر انواع عایق صوتی از قبیل عایق صوتیِ پلی یورتان در این زمینه به شدت مرسوم است.این نوع از انواع عایق صوتی از ایجاد زوزه ی باد در اثر انتقال هوا در داخل داکتها و کانال های هوا جلوگیری نموده و از هرگونه انتقال صدا از داخل کانال به بیرون و بالعکس جلوگیری می کند.