فروش عایق پشم سنگ پتویی پوشش حرارتی : پشم سنگ که در زبان انگلیسی RockWool نامیده می شود، جزو خانواده عایق های حرارتی و صوتی متشکل از الیاف معدنی است. عایق پشم سنگ با شکل ها و ساختارهای مختلف در ساختمان های مسکونی، مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاه های نفت و گاز، نیروگاه و صنایع سنگین به عنوان عایق حرارتی و صوتی کاربرد گسترده ای دارد. علاوه بر آن پشم سنگ توانایی خوبی در تامین و حفظ مواد لازم برای رشد و نمو گیاهان دارد. همچنین پشم سنگ ماده ای عایقی است که به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، خصوصاً برای عایق کاری مجاری، کوره ها و اتاقهایی که در معرض دمای شدید قرار دارند. این عایق حرارتی کاربردهای بسیار فراوانی در صنعت دارد. این عایق ویژگی های حرارتی و صوتی بسیار خوبی را به همراه رفتار بهینه در برابر آتش و حرارت نشان می دهد. به همین دلیل یکی از متداول ترین راه حل ها در صنایع مختلف است.

فروش عایق پشم سنگ پتویی پوشش حرارتی

پشم سنگ پتویی به انگلیسی Iso Blanket نامیده می شود و به عنوان یک عایق حرارتی استفاده می شود. ایزوبلانکت مطابق با استاندارد ASTM C592  تولید می گردد. از خصوصیات بارز عایق پشم سنگ پتویی تحمل دمای حرارتی بالای آن است که تا دمای 750 درجه سانتی گراد می باشد. یک عایق از نوع پشم معدنی است که در برابر دما مقاومت می کند و با مش سیم یک محصول عایق محکم است. عایق های پشم سنگ پتویی به صورت یک طرف توری و دو طرف توری گالوانیزه با روکش هایی از جنس کاغذ کرافت، فویل آلومینیوم و پارچه نسوز قابل تولید می باشد. ایزو بلانکت به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت می تواند دمای زیادی را در خود نگه دارد و از برون دهی دما جلوگیری کند. این عایق یک پتوی انعطاف پذیر است که برای مصارف عایق عمومی طراحی شده است و به منظور تهیه سهولت در نصب در بزرگ و به صورت تاشو یا رول تهیه می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پشم سنگ صوتی عایق پشم سنگ صوتی, فروش عایق پشم سنگ

الیاف عایق پشم سنگ مقاوم در برابر جذب رطوبت است، ولی در مقابل بخار آب نفوذ پذیر می باشد. از آنجائیکه ماهیت الیاف پشم سنگ، معدنی می باشد حتی مواقعی که عایق غرق آب شود، تغییری در ماهیت الیاف به وجود نخواهد آمد. در صورتیکه که کاملا خشک شوند (به سختی)،  ویژگی های عملکردی اصلی خود را حفظ می کند. یکی از کاربردهای عایق پشم سنگ، بستر کشت  (بدون خاک) هیدرو پونیک است. از مزایای این بستر نسبت به خاک، کاهش مصرف آب زراعی،  به دلیل توانایی بالا در حفظ آب، مابین الیاف و جلوگیری از هدر رفت آب در بلند مدت می باشد.