ویژگی های منحصر به فرد رنگ استخری نانو : عایق استخری باقابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالا، مقاومت بالا در برابر هرگونه محلول‌های شیمیایی مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه نانو است. عایق رطوبتی استخر عاری از هرگونه حلال‌های اشتعال آور، غیر سمی، بدون بو و ضد قارچ و جلبک که بر روی کلیه سطوح قابل‌اجرا است. رنگی بر پایه رزین‌های آکریلیک پایه آبی بهبودیافته با خاصیت ویژه آب‌بندی می‌باشد که با پر کردن ترک‌های مویین مقاطع زیر آیند پوششی یکپارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم و فاز آبی و رطوبت هستند ایجاد می‌کند. عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) بهترین جایگزین ایزوگام، رنگ استخری و هرگونه محصولات ایزولاسیونی دیگر است. عایق استخری بهترین گزینه جهت رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب، نمای بنا و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه ممکن است.

ویژگی های منحصر به فرد رنگ استخری نانو

کشسانی بالاست (۴۰۰%) که درصورت بروز ترک و درز در سطح زیر رنگ ، با ایجاد پل روی درز ، از نشت آب جلوگیری کرده و بعلاوه سطحی پاک برای ۱ سال دارد بگونه ای که تا ۱سال بعد از اجرا ،هر نوع میکروبی،به محض برخورد با رنگ نابود می شود. ( بعد از ۱سال نیز ،امکان ایجاد خاصیت ضدمیکروبی نانویی، با پاشش نانو بی رنگ ، وجود دارد ). در رنگ پایه سفید و آبی و درصورت سفارش در دیگر رنگ ها ، با الاستیسیته ۴۰۰% مطمئن ترین روکش عایق ضد آب و رطوبت و باران ها ی اسیدی می باشد و مقاومت، قابلیت ارتجاعی و همچنین چسبندگی فوق العاده خوبی دارد. این روکش توسط اسپری یا برس یا غلطک بر روی کلیه سطوح سنگی، آجری، بتونی و آسفالت، فلزی و… اعمال شده و یک رنگ عایق مطمئن و با کیفیت بالا و بسیار اقتصادی نسبت به عایق های دیگر می باشد عاری از حلال های اشتعال آور = غیر سمی- بدون بو – برپایه آب. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رنگی استخری عایق رنگی استخری, عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی نانو محصولی با فرمولاسیون ویژه هست که همانند رنگ‌ روی استخر اجرا می‌گردد. عایق رطوبتی نانو به‌صورت مایع بوده و به همراه الیاف فابیبر گلاس روی استخرهای پر ارتفاع و استخرهای نگهداری آب شرب استفاده می‌شود و موجب آب‌ بندی کامل استخر و مخزن آب می‌شود. این عایق رطوبتی دیوار داخلی استخر باعث کنترل فشار آب می‌گردد. رنگ کردن استخر به دو روش امکان‌پذیر است. در صورتی که قبل از رنگ کردن از محصولی برای عایق بندی استخر استفاده نشده بود، از عایق استخری در رنگ های مختلف میتوان استفاده نمود که هم آب بندی و هم رنگ آمیزی استخر انجام می‌گیرد. در حالت دوم اگر از قبل استخر آب‌بندی شده بود، با استفاده از رنگ استخری نانو میتوان استخر را رنگ آمیزی و تا حد زیادی آب بند کرد.