خرید انواع عایق پشت بام نانو جهت آب بندی : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول از طرف متخصص در بحث عایق رطوبتی معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق معدنی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.

خرید انواع عایق پشت بام نانو جهت آب بندی

یکی از روش های جایگزین ایزوگام پشت بام، استفاده از عایق نانو است. یک واحد مایع شیری رنگ غلیط (جزء A ) را به دو واحد پودر معدنی دانه ریز (جزء B ) اضافه کرده و به خوبی ترجیحا با همزن برقی ترکیب می کنیم ، پس از یکنواخت شدن مخلوط عایق پارسیک، بسته به نوع سطح و غلظت مورد مصرف، میتوان با اضافه نمودن مقدار کمی آب به عایق با استفاده از غلطک نقاشی و یا قلمو یا پیستوله های کنیتکس پاش روی سطح مورد نظر اعمال کرد . این محصول بسته به نوع سطح ( استخر، بام ، سرویس بهداشتی و…) باید بین دو الی سه لایه بعد از خشک شدن لایه قبل اعمال گردد. توجه شود برای جلوگیری از ترک خوردن سطح ، در هر لایه اجرا ضخامت کمی از مخلوط روی سطح اعمال گردد و همچنین در حین خشک شدن سطح کار پس از اجرا، مقداری آب به صورت پاششی در چند مرحله به سطح وارد گردد تا مخلوط آب مورد نیاز در مرحله ی خشک شدن را جذب کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پشت بام نانو عایق پشت بام نانو, انواع پوشش در بام

عایق رطوبتی پلیمری به همراه الیاف فایبرگلاس بر روی بام مورداجرا قرار می‌گیرد. الیاف فایبرگلاس از جنس فایبرگلاس که به‌عنوان مکمل به همراه عایق پلیمری رو بام استفاده می‌شود. این محصول برای افزایش استحکام، مصلح کردن سطح، افزایش مقاومت عایق در حالت کشسانی و جلوگیری از پاره شده شدن عایق در بام استفاده می‌شود. به جهت رقابت در قیمت، بعضا کالاهای نامرغوب باقیمت‌های ارزان همانند ایزوگام تولید و راهی بازار می‌گردد که بسیاری از مصرف‌کننده‌ها یا فروشگاه‌ها به جهت ارزانی کالا خریداری می‌نمایند. قیمت عایق رطوبتی با توجه به متریال استفاده‌شده در فرمولاسیون خود از سایر محصولات آب بندی کمی بالاتر است. ارائه قیمت پایین‌تر از عرف در این محصول نیز نشان‌دهنده کیفیت نامرغوب متریال اصلی استفاده‌شده در آن است که ماندگاری و کیفیت کار را تقریباً به صفر می‌رساند.