تولید و اعمال پوشش های پلیمری در سطوح : از حلال ها در هنگام تولید و اعمال پوشش های پلیمری استفاده می شود. آن ها بر فرآیند پذیری، شکل گیری فیلم و ظاهر پوشش های پلیمری تأثیر می گذارند. حلال ها نقش مهمی در حلالیت بایندر، امتزاج پذیری، پراکندگی و پایداری تمام اجزاء در هنگام تولید پوشش های پلیمری و همچنین در حین ذخیره سازی دارند. البته، آن ها همچنین از نظر تأثیرگذاری بر ویسکوزیته ، خشک شدن و تشکیل فیلم در زمان اعمال پوشش های پلیمری دارای اهمیت هستند. رقیق کننده های واکنشی حلال هایی هستند که واکنش شیمیایی انجام داده و در نتیجه مقدار VOC را کاهش می دهند.

تولید و اعمال پوشش های پلیمری در سطوح

با این حال، حلال ها ممکن است نقایصی را در پوشش های پلیمری ایجاد کنند، مانند تاول زدن، مات شدن، شره کردن و بروز سوراخ های ریز. تاول زدن معمولا یا به دلیل ضخامت بیش از حد فیلم ، زمان خشک شدن ناکافی بین پوشش های پلیمری رخ می دهد یا اعمال یک زیرلایه خیلی ضخیم به طوری که حلال درون پوشش های پلیمری حبس می شود و سپس با تبخیر و خروج حلال، تاول هایی روی سطح ایجاد می گردد. مات شدن زمانی اتفاق می افتد که از نسبت نادرست بین بایندر ، پرکننده و حلال استفاده شود، در نتیجه ذرات تجمع می کنند و این مسئله باعث تفرق بیش از حد نور می شود. شره کردن معمولا به دلیل توازن نامناسب بین رفتار ویسکوز و تشکیل فیلم رخ می دهد. سوراخ های ریز هنگامی ظاهر می شوند که حلال آنقدر سریع از فیلم تبخیر شود که پوشش های پلیمری ( که ویسکوزیته بالایی دارد و چسبناک است) قادر به جاری شدن برای پرکردن حفره خالی نیست. بنایرابن، برای جلوگیری از ظهور نقص در پوشش های پلیمری، سرعت تبخیر حلال باید مناسب باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پلیمری دو جزئی عایق پلیمری دو جزئی, پوشش حرارتی برودتی کرج

پوشش پلیمری به نوعی پوشش و یا رنگ گفته می‌شود و از مواد پلیمری ساخته می‌شود و می‌توانند انسجام و حفاظت بسیار زیادی را در برابر خوردگی به وجود بیاورد. به منظور درک کامل پوشش های پلیمری باید بتوانید نحوه عملکرد آن را درک کنیم. پلیمر بدین ‌گونه تفسیر میشود: مولکولی که از اتصال تعداد زیادی از مولکولهای بسیار کوچک با نام مونومر ساخته می شود. این نوع از واکنش های شیمیایی که در واقع اتصال بخش های کوچک به یک مولکول بزرگ می باشد، خود نوعی رفتار ویژه را برای این پوشش ها به وجود می آورد.