اجرای عایق کاری صوتی سطوح مختلف در کرج : بحث عایق کاری صوت ضربه ای مربوط به کاهش صدای قدم زدن افرادی می باشد که روی یک سطح راه می روند. میزان بهبود توسط عایق کاری با اندازه گیری شدت صوت ضربه ای در اتاق زیرین تعیین می شود. یک سیستم سقف کاذب می تواند برای بهبود عایق صوتی ضربه ای استفاده شود تا باعث کاهش میزان صوت ضربه ای شود. امروزه به منظور جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف در ساختمان و کاهش صوت انتقال یافته از محلی بخ محل دیگر و ممانعت از ایجاد آلودگی صوتی در محیط از پوشش‌ های مخصوص دیوار، سقف و دیگر روزنه‌های ساختمان استفاده می‌شود.

اجرای عایق کاری صوتی سطوح مختلف در کرج

به این پوشش‌ های نصب شده بر قسمت‌ های مختلف دیوار که نقش جاذب صدا را برعهده دارند، عایق صدا گفته می‌شود. انواع عایق صوتی بعنوان یک تکنولوژی نوین که روز به روز در حال پیشرفت و سازگاری بیشتر با محیط زیست بوده نقش بسزایی در ایجاد آرامش و جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف داشته است. رشد جمعیت و صنعت در هر جامعه‌ای علاوه بر مزایایی که دارد می‌تواند معایبی نیز به همراه داشته باشد، یکی از این معایب صداهای نامطلوبی است که در اطرافمان می‌شنویم. این صداها می‌تواند در محل کار و یا محل زندگی ما باشد پس برای داشتن آرامش کافی در هنگام کار و زندگی نیاز به محیطی آرام داریم. آلودگی صوتی این روزها بیشتر از هر زمان دیگری موجب آزار و اذیت انسان‌ها شده و تمام جمعیت را از صداهای نامطلوب گریزان کرده است. یکی از راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید از آلودگی صوتی دور شوید استفاده از عایق صوتی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پنل عایق صدا پنل عایق صدا, عایق بندی صوتی در ساختمان

در حال حاضر انواع مختلفی از عایق‌های صوتی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای خصوصیات گوناگونی هستند. از عایق صوتی برای جلوگیری از آلودگی صوتی در بخش‌های ادارای، خانگی و صنعتی استفاده می‌شود که یکی از معیارهای ارزش‌گذاری ملک در کشورهای در حال پیشرفت علاوه بر عایق‌کاری حرارتی، استفاده از عایق‌های صوتی است. از عایق صوتی جهت کاهش ورود صوت به محیط و مقابله با صداهای انتقالی از محیط‌های دیگر است. عایق‌های صوتی انواع مختلفی دارد که می‌توان در فضاهای خاصی از این عایق استفاده کرد. استفاده از عایق‌های صوتی در دیوار، سقف، پنجره، در و کف ساختمان اهمیت زیادی دارد. عایق صوتی دیوار و عایق صوتی سقف پرکاربردترین عایق برای استفاده در منازل مسکونی هستند. روش‌های نصب این عایق نیز روش‌های مختلفی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.